کد خبر: ۱۴۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب دو اثر این نهاد در چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ دو اثر از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد منتخب کتاب سال استان شد.

رئیس حوزه هنری استان از انتخاب دو اثر این نهاد در چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

شریف اسلامی عنوان کرد: آئین تجلیل از منتخبین چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال  بصورت نمادین در یاسوج برگزار شد.

اسلامی با اشاره به آثار انتخاب شده،بیان داشت: کتاب "مصرف هنری و تجربه زیبایی شناختی" به قلم حسن خلیلی و فرود عباسی به عنوان یکی از سه اثر برگزیده و مجموعه شعر "هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن" سروده رسول سنایی در این دوره از دو سالانه کتاب استان شایسته تقدیر شد.

اسلامی تصریح کرد: کتاب مصرف هنری و تجربه ی زیبایی شناختی، اثری پژوهشی در زمینه جامعه شناسی هنر است و به عنوان منبع مطالعاتی پایه برای علاقه مندان به مباحث مصرف هنری، به خصوص رشته اقتصاد هنر محسوب می شود.

رئیس حوزه هنری به اثر دیگر این نهاد اشاره کرد و گفت: مجموعه شعر "هفتادو دو حرف با هفتاد و دو تن" شامل 72 قطعه رباعی عاشورایی  سروده رسول سنایی از شاعران توانمند هم استانی می باشد که هر دو اثر با حمایت حوزه هنری استان و توسط انتشارات آناپناه به چاپ رسیده اند.

اسلامی در پایان یادآورشد: از 163 اثر رسیده به چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال استان کهگیلویه وبویراحمد 3 اثربه عنوان برگزیده و 6 اثر شایسته تقدیر شد.

انتهای پیام/82009

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار