کد خبر: ۱۴۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
گروه استان ها- مرکزی- فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 سارق محتویات خودرو و اعتراف به 63 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این خصوص بیان داشت: با اعلام گزارش هایی از وقوع سرقت محتویات خودرو در برخی از محله های اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ هایی از 2 سارق حرفه ای و سابقه دار در این سرقت ها به دست آمد و در پیگیری ماموران کلانتری 11 شهرستان این افراد در عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: افراد دستگیر شده در بازجویی های تخصصی پلیس به 63 فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان اراک اعتراف کردند.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و نسبت به استفاده از تجهیزات بازدارنده چون دوربین های مداربسته در مجتمع های مسکونی اهتمام داشته باشند.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار