کد خبر: ۱۴۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
گروه استان‌ها - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیج کارآمدی خود را در تاریخ انقلاب اسلامی به اثبات رسانده است گفت: هرجا تفکر بسیجی و جهادی حاکم بود، بن بستی وجود نداشت.

روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفان، حاصل تدبیر و ژرف‌نگری امام خمینی (ره) بود اظهار داشت: اکنون به عنوان یک تفکر و روحیه ارزشمند، همواره یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی ایران بوده و در طی چهل و یک سال از حیات پربرکتش، با غلبه بر بسیاری از مشکلات، بحران‌ها و فتنه‌ها، کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از گره‌های کور در عرصه‌های مختلف اقتصادی، مدیریتی، علم و فناوری، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی و... با فرهنگ و روحیه بسیجی باز شده است، افزود: مردم هم از ابتدای انقلاب اسلامی تجربه کرده‌اند که در هرجا تفکر بسیجی و مدیریت جهادی حاکم بوده است، هیچ بن‌بستی وجود نداشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: همانگونه که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، بسیجیان با اطاعت از امر ولی خود در میدان‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، حماسه آفریدند، اکنون نیز بسیجیان پس از گذشت 41 سال از حیات طیبه بسیج، همچنان روحیه و تفکر بسیجی را حفظ نموده و گوش به فرمان ولایت، آماده هرگونه ایثار و فداکاری برای اسلام و انقلاب هستند، به طوری که در گام دوم انقلاب هم تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف کشور طنین‌انداز خواهد بود تا دشمنان هرگز جرات چپ نگاه کردن به این مملکت را نداشته باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه امیدوارم منش و روش بسیج که آئینه تمام نمای فرهنگ ناب و انقلابی نگاه به درون و توجه به توانایی‌های فرزندان این مرز و بوم بوده و همواره دستمایه‌ گشایش و عبور از بحران‌ها بوده است، باز هم به مانند گذشته مورد عنایت قرار گیرد، ابراز داشت: معتقدم مشکلات و موانع را می‌توانیم با روحیه بسیجی و جهادی رفع کرده و کشور را با شتاب بیشتری به سمت توسعه هدایت کنیم که ما به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی به سهم خود تلاش می‌کنیم در این راستا قدم برداریم.

وی بسیجی بودن را از بزرگترین افتخارات خود دانست و افزود: باید به روح بلند شهدای اسلام و انقلاب و امام راحلِ بسیجی، درود فرستاد.

انتهای پیام/111/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار