کد خبر: ۱۴۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
گروه استان ها_اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر،از شناسایی یک انبار دپوی ارزاق عمومی و کشف 12 تُن برنج خارجی قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا براتی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی ارزاق عمومی در انباری واقع در یکی از نقاط شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی  هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان  اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از محل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات  12 تُن برنج خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت  قاچاق به این مکان منتقل شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه ارزش برنج های مکشوفه  برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد و 400 هزار ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: انبار مذکور  با دستور مقام قضائی پلمب ویک فرد متخلف نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری ناجا  است  از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو و فرصت طلب  موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت برخورد سریع با متخلفان اقدام لازم صورت گیرد.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار