کد خبر: ۱۴۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

فدا حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات وزیر خارجه آمریکا در راستای لزوم مهار توانمندی نظامی ایران، گفت: حیات سیاسی دولت کنونی ایالات متحده رو به اتمام است از این رو هیچگاه یک دیپلمات واقعی چنین سخنانی را مطرح نمی کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صحبت از لزوم جلوگیری از افزایش توانمندی های نظامی ایران صرفا پروپاگاندای رسانه ای است، تصریح کرد: آمریکایی ها به تحریم و محدودسازی کشورمان در ابعاد مختلف پرداخته اند اما مشاهده می شود که نتوانستند ایران را مهار کنند تا به پیشرفت و خودکفایی خصوصا در عرصه دفاع مشروع و نظامی دست نیابد.

وی ادامه داد: در این بین باید یادآور شد مطابق قوانین بین المللی هر کشوری می تواند برای حراست از مرزها و سرزمین هایش به افزایش توانمندی های نظامی مشروع بپردازد لذا چنین اظهارنظری دخالت در امور داخلی کشورمان محسوب می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد مقامات کاخ سفید در تلاش هستند همچنان حمایت مالی همپیمانان منطقه ای خود را حفظ کنند از این رو به طرح موضوعات ضد ایرانی می پردازند./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار