کد خبر: ۱۴۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:
زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان، از فعالیت ۱۰۹ کارگاه تولید ماسک در مساجد زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونای استان که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه تا به امروز اقدامات ارزشمندی در راستای رفع محرومیت‌زدایی ایام کرونا انجام شده است، گفت: توزیع ۲۳۳ هزار بسته معیشتی یکی از این اقدامات بوده است.

وی با یادآوری اینکه توزیع ۲۳۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونای استان زنجان توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته معیشتی به میزان ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان بوده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که باید همدلی و کمک مومنانه را بیش از پیش جدی بگیریم، تصریح کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی نیز به تعداد بیش از ۱۱ هزار بسته کامل توزیع شده است.

کرمی از توزیع غذای گرم در بین اهالی روستاهای دورافتاده و نیز افرادی که در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند، خبر داد و اظهار کرد: امروز برای اینکه کمک‌حال کادر درمان باشیم، اقدام به تولید ماسک کرده‌ایم که این اقدام در حال حاضر در ۱۰۹ کارگاه در مساجد استان زنجان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با با یادآوری اینکه تا به امروز بیش از ۳ میلیون عدد ماسک رایگاه بین مردم استان زنجان توزیع شده و علاوه بر این شاهد ضدعفونی بیش از ۱۲ هزار نقطه از مناطق شهری و روستایی استان بوده‌ایم، ادامه داد: در حال حاضر ۶۰۰۰ گروه جعادی در استان برای مقابله با ویروس کرونا مشغول به فعالیت هستند.

کرمی با اشاره به اینکه توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته کامل نوشت‌افزار، هر بسته به ارزش ۱۴۰ هزار تومان در بین دانش‌آموزان را نیز در دستور کار قرار داده و نسبت به تحقق آن اقدام کردیم، بیان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ و ارتقای سلامتی مردم گام برداریم که یکی از این اقدامات می‌تواند اجرای صحیح طرح شهید قاسم سلیمانی با اهتمام همه دستگاه‌ها باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار