کد خبر: ۱۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
وقتی حوادث تلخ سال 88 آغاز شد، تقریبا همه مردم و مسئولان درگیر آن اتفاقات شدند، به جز دولت محمود احمدی نژاد که انگار نه انگار یک طرف قضیه اتفاقات او بوده است. دولت در وسط آن اتفاقات سرش به کار خودش گرم بود و داشت زمینه های خدمت به مردم را در طی چهار سالی که باید سرکار بود فراهم می آورد. یکی از خدماتی که دولت از همان سال پایه اش را گذاشت، واردات «پورشه» بود. دولت در راستای خدمت رسانی به اقشار ضعیف و
آسیب پذیر جامعه واردات پورشه را در آن سال آغاز کرد تا این اقشار بتوانند در خیابانها، خودرو پورشه را ببینند و به خودشان ببالند که در کشوری زندگی می کنند که در خیابانهایش پورشه های آخرین مدل رفت و آمد دارد!
بنا به گزارشی که این روزها در رسانه ها منتشر شده در همان سال 88 که نهضت ورود پورشه به ایران رقم خورد 232 دستگاه از این خودرو وارد کشور شد و چون مورد استقبال بی نظیر اقشار مستضعف و آسیب پذیر قرار گرفت که با دیدن این خودروها در خیابان فریاد می زدند «رئیس جمهور مردمی ، دوستت داریم »، در سال 89 واردات این خودروها به 299 دستگاه رسید. در آن سال چون مردم بیش از پیش پورشه های یکی دو میلیارد تومانی را در خیابان می دیدند و شعار می دادند «به بهشت نمی روم، اگر احمدی نژاد آنجا نباشد »، دولت در سال 90، توانست مجوز واردات 569 دستگاه دیگر از این خودرو ها را صادر کند تا دیگر اقشار آسیب پذیر و یارانه بگیر جامعه با دیدن این پورشه ها در خیابان ذوق مرگ شوند! دولت وقت وقتی این استقبال عامه مردم را دید و فهمید که آنها دوست دارند در زمان دولتمردانی که نان و پنیر می خورند و نیویورک می روند، پورشه و پراید مثل دو تا برادر در خیابانها راه بروند، تصمیم گرفت که در سال 91 هم نهضت واردات پورشه را ادامه دهد و 501 دستگاه دیگر از این خودروها در آن سال وارد کشور شد.
متاسفانه در سال 92 دولت حسن روحانی آمد و این خدمت رسانی به مردم محروم، کم بضاعت و اقشار آسیب پذیر متوقف شد و واردات پورشه به 142 دستگاه در سال 92 کاهش یافت و با تاسف و تاثر فراوان این تعداد در سال گذشته به 18 عدد رسید! حالا آیا مردم حق ندارند تقاضا کنند که بار دیگر دولت ساده زیست احمدی نژاد برای خدمت به مردم بیاید و ریشه دولت اشرافی فعلی زده شود ؟! ... حق دارند، واقعا حق دارند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار