کد خبر: ۱۴۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل گفت: با توجه به محدودیت‌ها و تعطیلات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق «سامانه امداد الکترونیک»، خدمات دریافت نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی غفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌ها و تعطیلات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق «سامانه امداد الکترونیک»، خدمات دریافت نمایند.

وی افزود: مددجویان کمیته امداد می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی «e.emdad.ir» در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به امور مددجویان

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این سامانه، تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به امور مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

غفاری با اشاره به سهولت استفاده از  سامانه امداد الکترونیک، بیان کرد: مددجویان در این سامانه می‌توانند مشکلات خود را در موضوعات کمک‌هزینه‌های ازدواج، خدمات مسکن، هزینه‌های درمانی، دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی، خدمات مشاوره‌ و... را مطرح نمایند.

وی گفت: همچنین سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ کمیته امداد استان اردبیل نیز در اختیار مددجویان است تا از طریق پیام کوتاه مشکلات خود را به اطلاع کمیته امداد استان برسانند.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار