کد خبر: ۱۴۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
ساوه- فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از اعمال قانون ۷۳ دستگاه خودرو در طرح ممنوعیت تردد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی گفت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات مسئولان مربوطه، طرح ممنوعیت خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرستان به صورت شبانه روز در این شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: از آغاز شروع این طرح تعداد ۴۱۵ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی شهرستان متوقف و به شهرهای مبدا بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه از ابتدای شروع این طرح تاکنون تعداد ۷۳ دستگاه خودرو به دلیل عدم توجه به توصیه‌ها و دستورات پلیس و پافشاری زیاد برای ادامه مسیر هر کدام مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه و به استان‌های خود بازگردانده شدند، تصریح کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تعداد ۲۰۳ دستگاه خودرو که ممنوعیت تردد شبانه را از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نادیده گرفته بودند نیز هر کدام به مبلغ ۲ میلیون ریال اعمال قانون و جریمه شدند.

عیسی آبادی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب هموطنان و همشهریان در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: پلیس تا تمام توان خود برای تأمین و حفظ سلامت و امنیت شهروندان آماده خدمتگزاری به هم میهنان عزیز بوده و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار