کد خبر: ۱۴۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
طبق جدیدترین گزارش منتشره، شمار مبتلایان به عفونت کووید-۱۹ در روسیه به حدود ۲ میلیون و ۴۰۳ هزار نفر رسیده که از این تعداد، بیش از ۴۲ هزار نفر جان خود را از دست داده و نزدیک به ۱ میلیون و ۸۸۹ هزار نفر درمان شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (جمعه) گزارش داد که طی یک روز گذشته، 27 هزار و 403 مورد جدید عفونت کووید-19 در 85 منطقه فدرال این کشور شناسایی شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

طبق این اطلاعات، بیشترین موارد ثبت شده آلودگی به ترتیب در شهر مسکو - 6 هزار و 868 مورد، در سن پترزبورگ -3 هزار و 694 مورد و در منطقه مسکو - یک هزار و 223 مورد بوده است.

نرخ رشد بیماری در روسیه در سطح 1.2 درصد حفظ شده است و 19.7 درصد افراد آلوده علائم بالینی بیماری را ندارند. در مجموع، از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تاکنون دو میلیون و 402 هزار و 949 نفر به این عفونت مبتلا شده‌اند.

این ستاد همچنین یادآور شد که در طول روز گذشته در روسیه، 569 مورد فوت بیماران مبتلا به کووید-19 ثبت شده است و بدین ترتیب تعداد کل مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این کشور به 42 هزار و 176 مورد افزایش یافته است.

بیشترین موارد فوت شهروندان روس طی 24 ساعت اخیر، 77 مورد مرگ در شهر مسکو، 57 مورد در سن‌پترزبورگ و 33 مورد در منطقه مسکو تایید شده است.

این در حالی است که در طول روز گذشته، 28 هزار و 901 بیمار که قبلاً به عفونت کووید-19 مبتلا شده بودند، پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان‌ها مرخص شدند. بدین ترتیب، تاکنون در کل فدراسیون روسیه یک میلیون و 888 هزار و 752 بیمار بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار