کد خبر: ۱۴۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
گروه استانها-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی ناپایدار طی پنج روز آینده در مناطق مختلف استان اردبیل استقرار می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمومی  هواشناسی استان اردبیل، سیاوش محمدی اظهار داشت: جوی ناپایدار طی پنج روز آینده در مناطق مختلف استان استقرار خواهد یافت و در این مدت آسمان استان نیمه ابری تا ابری توأم با وزش باد خزری، گاهی مه آلود، با تداوم استقرار هوای سرد و یخبندان در مناطق مرکزی و جنوبی و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی با گذر امواج ضعیف از سطح استان علاوه بر آسمان نیمه ابری تا ابری در برخی مناطق به‌ویژه در نوار شرقی و مناطق شمالی استان بارش‌های خفیف انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد:  این سامانه بارشی تا اواسط هفته جاری و روز سه شنبه به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان به فعالیت خود ادامه خواهد داشت و  در این مدت با توجه به محدودیت دید افقی و پایین بودن کف ابر، اختلال در عملیات پروازی فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

محمدی تصریح کرد: با بیان اینکه بارش برف توام با هوای سرد و مه آلود باعث اختلال در تردد جاده‌ای استان شده، گفت: ترددکنندگان و رانندگان انتظار می‌رود از سفرهای غیرضروری جلوگیری کرده و تا حد امکان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی افزود: لطفا مردم در مصرف حامل‌های انرژی مخصوصاً گاز صرفه جویی کنند و در زمان بارش برف با کارگران شهرداری‌ها برای تکاندن برف درختان و کمک به پرندگان و حیوانات گرفتار در برف و سرما همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای‌پیام/138

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار