کد خبر: ۱۴۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
رییس پلیس راهور خراسان رضوی از ادامه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت قرمز این استان خبر داد و گفت: فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حمید رضا دهنوی اظهار کرد: محدودیت های کرونایی در چهار شهر استان از جمله مشهد، سبزوار، خلیل آباد و قوچان که از شهرهای قرمز در سطح استان هستند، تمدید شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: در این راستا محدودیت و ممنوعیت‌های اعمال شده در هفته گذشته ادامه دارد و شهروندان گرامی دقت لازم را داشته باشند در صورت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح از طریق دوربین های ثبت تخلفات اعمال قانون خواهند شد

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت قرمز همچنان ادامه دارد 

وی با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک در سه شهر مشهد، سبزوار، قوچان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند تعطیل خواهد بود، خاطرنشان کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد از روز شنبه ۱۵ آذر ماه آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

طبق گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی، اعتبار وکالتنامه هایی که از تاریخ اول آذر ماه ۹۹ تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شده به مدت روزهای تعطیل برابر مصوبه ستاد ملی کرونا دارای اعتبار خواهد بود.

فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است

دهنوی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا آموزشگاه‌های رانندگی، جزو گروه سه مشاغل هستند، بنابراین محدودیت‌هایی که مشمول این گروه از مشاغل هستند در آموزشگاه های رانندگی نیز اعمال خواهد شد. در این راستا در شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی همچنان تمدید شده، ادامه فعالیت آموزشگاه رانندگی اعم از برگزاری کلاس آیین نامه و آزمون نظری آیین‌نامه که باعث تجمع افراد می شود از روز شنبه ممنوع ماست.

حدود ۲۰۰۰ موتورسیکلت رسوبی توقیفی با تسهیلات ویژه ترخیص شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی همچنین از ترخیص تعداد حدود ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی توقیفی با تسهیلات ویژه از ۱۸ آبان تاکنون خبر داد و گفت: حدود ۲۹ هزار دستگاه هنوز ترخیص نشده اند

وی گفت: زمان در نظر گرفته شده برای این طرح که از مورخ ۱۸ آبان ماه به مدت دو ماه تا ۱۸دی ماه است و مالکین و متصرفین می توانند با در دست داشتن مدارک لازم و اسناد مالکیت به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و نسبت به ترخیص موتورسیکلت‌ها خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار