کد خبر: ۱۴۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: مسیرهای جاده‌ای استان به علت بارش باران لغزنده است؛ بنابراین رانندگان باید هنگام تردد از این مسیرها در هوای بارانی احتیاط لازم را داشته باشند.

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسیرهای جاده‌ای استان پربارش و لغزنده است؛ بنابراین رانندگان باید هنگام تردد از این مسیرها در هوای بارانی احتیاط لازم را داشته باشند.

وی افزود: بارش باران که از بامداد امروز آغاز شده است در تمامی مناطق استان ایلام ادامه دارد و شدت آن در مناطق کوهستانی بیشتر است.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگی در هوای بارانی نسبت به شرایط عادی به علت کاهش دید و لغزندگی جاده تفاوت دارد و نیازمند دقت بیشتری است.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها، فاصله توقف افزایش می‌یابد و آب روی شیشه جلوی ماشین باعث کاهش دید راننده می‌شود.

سرهنگ همتی‌زاده افزود: رانندگان قبل از شروع رانندگی در هوای بارانی از سلامت کامل تجهیزات خودروی خود نظیر عملکرد چراغ‌های جلو و عقب، تایر و شیشه پاکن‌ها مطمئن شوند تا در طول حرکت مشکلی برای خودرو و سرنشنان آن ایجاد نشود.

انتهای پیام/ 9708

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار