کد خبر: ۱۴۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:
خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: شهرداری برنامه عملی و عملیاتی خود در خصوص آینده پنج ساله شهر خرم‌آباد را ارائه بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد در سخنانی با تاکید بر اینکه برگزاری این گونه جلسات باید خروجی داشته باشد و برای مردم ملموس باشد، اظهار داشت: در پیگیری مطالبات مردم تلاش می‌کنیم که جدی باشیم.

مدیران ما را محرم خود بدانند

وی با اشاره به پیگیری ابعاد مختلف مسائل و مشکلات موجود در مرکز استان، عنوان کرد: باید مشکلات به صورت کارشناسی پیگیری و دنبال شوند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ حرف غیر مستندی را از هیچ کسی نمی‌پذیرم، تصریح کرد: هر جا مردم به طور مستند مسائلی را به ما منتقل کردند آن را پیگیری کرده‌ایم.

ویسکرمی با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری، شورا، نمایندگان و… در بازرسی، دیوان محاسبات و…، افزود: اگر مطلبی را منتقل می‌کنیم از باب پیگیری مطالبات مردمی بوده و قضاوت نمی‌کنیم.

وی در ادامه، تعامل سازنده و کمک به مدیران برای حل مشکلات مردم را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات مدنظر خود عنوان کرد و گفت: اگر شورای شهر و شهرداری پیشنهاد مشخصی برای حل مشکلات دارند به صورت مکتوب و مستدل به من ارائه کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران ما را محرم خود بدانند تا مسائل را پیگیری کنیم، افزود: من موکل همه شما هستم و از ما بخواهید تا مسائل و مشکلات را پیگیری کنیم.

الان مردم از تبعیض ناراضی هستند

ویسکرمی، بیان داشت: تا کنون هم یک نفر از شهرداری، شورای شهر و شهردار برای حل مشکلی با من تماسی نگرفته است و تنها یک بار آقای دریکوند عضو شورای شهر پیشنهاد دادند که جلسه‌ای داشته باشیم که این جلسه امروز محقق شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اساس شهرداری این است که درآمدی داشته باشد و مدیریت کند و مشکلات مردم را حل کند، گفت: متأسفانه منابع در شهر خرم آباد ضعیف است و این مشکل را داریم، اما مردم حق دارند بگویند که چرا ما در شهر خرم آباد روی گِل راه می‌رویم، در این رابطه شهردار و شورای شهر مسئول است و باید به مردم توضیح بدهند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ما اگر بدانند که ما به معنای واقعی مشکل داریم ما را درک می‌کنند، افزود: اما اگر شما در یک ساختمان ۲۰ طبقه از فلانی که نسبتی با فلانی دارد عوارض نگرفتید اما به طور مثال در گوشه‌ای از شهر بلدوزر بردید و آنجا را خراب کردید را نمی‌پذیرند.

ویسکرمی با بیان اینکه مردم نمی‌پذیرند که کل شهرداری فامیل بعضی‌ها باشد و بقیه نصیبی نداشته باشند، گفت: اگر برادر نماینده مدیرکل شود و نماینده در جایی دخالت داشته باشد را مردم نمی‌پذیرند.

وی با تاکید بر اینکه الان مردم از تبعیض ناراضی هستند، ادامه داد: شورا و شهرداری نباید کوچه و محله خود را آسفالت کنند و کوچه‌های دیگر آسفالت نشده باشد.

شهرداری برنامه ۵ ساله آینده خرم آباد را ارائه بدهد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک سری از مشکلاتی که الان وجود دارد به خاطر این است که بی حساب و کتاب وعده داده‌ایم، عنوان کرد: من که وعده به هیچ کسی نداده‌ام هم متهم هستم.

ویسکرمی در ادامه با تاکید بر اینکه من آمادگی دارم که ماهی یک مرتبه با اعضای شورای شهر و شهرداری جلسه برگزار کنم، گفت: آنچه که به من مربوط است را به طور حتم پیگیری خواهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری برنامه عملی و عملیاتی خود در خصوص آینده پنج ساله خرم آباد را ارائه بدهد، بیان داشت: مشکل برج‌های «دو قلو» باید برطرف شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه مشکل هتل «صخره ای» در حال حل شدن است، افزود: سرمایه گذار در آینده نزدیک شروع به فعالیت می‌کند و الان توپ در زمین سرمایه گذار است.

مشکلات شهرک صنوف «زاگرس» حل شود

ویسکرمی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در حومه شهر خرم آباد، گفت: گره‌های کور ترافیکی در شهر باید رفع شود.

وی، بیان داشت: تنظیف شهر یکی از مطالبات مردم است، در این رابطه البته باید کار فرهنگ سازی هم مدنظر قرار بگیرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پرداخت حقوق کارگران و کارمندان شهرداری خرم آباد، عنوان کرد: شورای شهر ناظر بر مسائل است و باید نظارت لازم را داشته باشد، شهرداری هم باید موارد مطرح شده را اصلاح کند.

ویسکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهرک صنوف «زاگرس» خرم آباد، گفت: این شهرک حتی یک سرویس بهداشتی هم ندارد، مشکل برق این شهرک را حل کردیم و می‌طلبد که بقیه مشکلات این شهرک مانند آسفالت و… حل شود.

درد شهر خرم آباد عمیق و مزمن است

وی همچنین بر ضرورت ارائه خدمات منظم در مسکن مهر کمالوند تاکید کرد و گفت: این سایت نیازمند ارائه خدمات شهری و… است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درد شهر خرم آباد عمیق و مزمن است، افزود: مردم از ما انتظار پیشرفت در کارها را دارند، شهرداری و شورای شهر به طور مثال دو گره از شهر را باید باز کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار