کد خبر: ۱۴۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: کاشت چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی در حال بررسی و در دستور کار قرار دارد.

حسین بریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره کاشت چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: بررسی این مسئله به‌طور جدی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد.

وی افزود: کارشناسان فنی و مهندسی اداره کل در حال بررسی و اقدامات مطالعاتی جهت اجرای این پروژه هستند.

بریمانی تصریح کرد: در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان مازندران، اعتبارات لازم جهت افزایش سکوها و مرمت ورزشگاه در نظر گرفته شد. 

سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: کاشت چمن طبیعی نیاز اساسی و مطالبه به حق تیم بزرگ نساجی است و به‌صورت ویژه جزو اولویت‌های عمرانی ما خواهد بود.

این مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: بحث اینجا است که اگر کاشت چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی آغاز می‌شد، با عنایت به بازه زمانی چندین ماهه برای این مهم، تیم نساجی امتیاز میزبانی لیگ برتر  را از دست می داد و نمی‌توانست در استادیوم شهید وطنی در مقابل حریفان بازی کند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌خواستم نساجی از شرایط میزبانی متضرر شود،  گفت: با توجه به شرایط موجود تصمیم بر این شد تا با تقویت و ترمیم چمن مصنوعی، نساجی در خانه رقابت‌ها رو دنبال کند و در ادامه با مطالعات دقیق‌تر و بررسی‌های کارشناسی، اقدام عملیاتی کاشت چمن طبیعی در زمان مناسب‌تر که به نفع تیم نساجی باشد صورت گیرد.

بریمانی اضافه کرد: استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پیگیر این موضوع بودند و به دفعات با همراهی دیگر مسؤولان نیز استادیوم شهید وطنی را مورد بازدید قرار دادند.

وی در پایان ضمن گلایه از لغو دیدار نساجی با پرسپولیس به بهانه حضور در مسابقات آسیایی، گفت: نساجی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال کشور محسوب می‌شود و هدف همه مسؤولان استان و دوست‌داران فوتبال موفقیت و سربلندی تیم بزرگ نساجی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۵/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار