کد خبر: ۱۴۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
گرگان- شرکت گاز گلستان با توجه به برودت هوا، بر همیاری و مساعدت مشترکان گلستانی در زمینه صرفه جویی در مصرف گاز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت گاز گلستان طی پیامی از مردم خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

در این پیام ضمن تشکر و قدردانی از حسن همراهی مشترکان آمده: با عنایت به سرد شدن هوا و کاهش دمای استان و همچنین بارش برف در مناطق کوهستانی، ازتمامی مصرف کنندگان تقاضا داریم، همچنان نهایت همکاری را در زمینه صرفه جوئی در مصرف گاز به عمل آورده تا درپایداری و استمرار جریان گاز مشکلی پیش نیاید.

از جمله اقداماتی ساده ای که می تواند کمک شایانی در مدیریت مصرف کند، پوشیدن لباس های ضخیم زمستانه تنظیم دمای محیط با پیچ تنظیم بخاری، کم کردن حداقل یک درجه از دمای محیط، نصب پرده های ضخیم و بلند، مسدود کردن روزنه های ورود هوای سرد با در نظر گرفتن هوای مورد نیاز برای سوخت وسایل گازسوز، تنظیم دمای اتاق درحد استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ سانتیگراد و خاموش کردن وسایل گرمایشی در هنگام خروج از منزل و محل کار است.

از موارد دیگری است که می تواند در زمینه صرفه جویی در مصرف گاز بسیار موثر باشد کم کردن درجه موتورخانه ها و آبگرمکن های مخزنی، عایق کاری سیستم های لوله کشی ساختمان، تنظیم درجه حرارت ۵۰ درجه ای برای منازلی که از سیستم گرمایشی مرکزی استفاده می کنند، مجهز کردن منازل و ادارات به پنجره دوجداره، بستن شیر شوفاژ اطاق هایی که مورد استفاده قرارنمی گیرند و همچنین بسته نگهداشتن در اطاق های خالی و خاموش کردن بخاری موجود در آن است.

در بخش دیگری از پیام بیان شده: مشترکان ضمن صرفه جویی در مصرف توجه داشته باشند گاز نعمت بزرگی است و در کنار فواید بی شمار آن خطرات غیرقابل جبرانی را هم به همراه دارد، بنابراین دقت شود موارد ایمنی را هم در حین مصرف رعایت کنید زیرا عدم توجه با نکات ایمنی ممکن است، حوادث بسیار ناگواری را به همراه داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار