کد خبر: ۱۴۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
معاون آموزشی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام دوره‌های تخصصی آموزش کوتاه مدت با اعطای مدرک معتبر و قابل ترجمه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدجعفر رستمی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۲۳ آذرماه اظهار کرد: جهاددانشگاهی با استفاده از اساتید و مدرسین متخصص و متعهد، دوره‌های مختلف را با اقساط و تخفیف با ارائه گواهینامه معتبر تشکیل می‌دهد. 
وی با بیان اینکه همه افراد در سنین کودکی تا میانسال و بالاتر می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و به یادگیری بپردازند، تصریح کرد: جهاددانشگاهی آمادگی دارد تمام دوره‌های آموزشی موردنیاز کارکنان دولت، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی را متناسب با نیاز آنها برگزار کند.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اتوکد، آموزش GIS ،GPS، نقشه برداری با دوربین توتال استیشن، ایمنی صنعتی(HSE)، DMAX۳، مهارت‌های هفت گانه کامپیوتر(ICDL)، نرم افزارهای (Spss،SAS ، (EVIEWE، مربیگری مهد کودک، طب سنتی (مقدماتی)، کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، تکنسین داروخانه و دستیار دندانپزشک از جمله این دوره ها است.
رستمی در ادامه در بخش اشتغال کلاس‌های پرورش زنبور عسل، پرورش مرغ بومی، پرورش و نگهدای دام، پرورش ماهیان سردآبی و پرورش قارچ‌های خوراکی(صدفی و تکمه‌ای) را از سایر این کلاس ها ذکر کرد.
وی متصدی آزمایشگاه، خوشنویسی و خبرنگاری، عکاسی و فتوشاپ، تعمیرات موبایل، طراحی دوخت، فن بیان و سخنوری، اجرا و گویندگی، بورس و... را از دیگر این دوره ها عنوان کرد.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: متقاضیان می‌توانند جهت شرکت در این دوره ها به آدرس یاسوج، جهاددانشگاهی کاشانی ۵ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۷۵۱۷۲۰۰۱ و ۰۷۴۳۳۲۳۶۴۱۳ تماس بگیرند.

رستمی بیان کرد: همچنین متقاضیان می‌توانند جهت شرکت در این دوره ها به آدرس دهدشت، کوچه کمیته امداد، ساختمان شایان، طبقه زیرزمین مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۲۲۷۱۰۰۴ تماس بگیرند، ضمن اینکه آدرس مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت گچساران، خیابان بلادیان ۱، کوچه مسجد بیت العباس(ع) می باشد و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۷۸۴۲۳۲۸۶ و ۰۷۴۳۲۲۲۲۸۰۹ تماس حاصل فرمایند.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار