کد خبر: ۱۴۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اقدامات قاطع دستگاه قضایی را دلگرم‌کننده مردم دانست و گفت: دستگاه قضایی به کم‌کاری‌های موجب ضرر به بیت‌المال وارد شود و به آن رسیدگی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در جمع مدیران قضایی خراسان شمالی با اشاره به لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان اظهار کرد: وجود وحدت میان اقشار و اقوام مختلف استان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان شده و در این صورت هزینه این اتفاقات نیز در کشور کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات نماینده فقید مردم استان در مجلس خبرگان تصریح کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز پیش از انقلاب، حرکت‌های انقلابی استان را راهبری و هدایت می‌کردند و مردم را برای مقابله با رژیم وقت به خط می‌آوردند و علاوه بر تدارک راهپیمایی‌ها و اقدامات انقلابی، مراقبت می‌کرد تا کسی در این تجمعات و اقدامات جان خود را از دست ندهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی دلجویی از مردم را در میان وظایف نماینده ولی‌فقیه دانست و گفت: دستگاه قضایی لازمه قاطعیت دارد و این ویژگی می‌بایست به‌طور خاص در برابر ظالمان وصل به‌قدرت باشد.

وی افزود: مظلومان آسیب‌دیده از این افراد با مشاهده قاطعیت دستگاه قضایی برای افراد وابسته به‌قدرت احساس امنیت، آرامش و دلگرمی می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با تأکید بر نگاه یکسان دستگاه قضایی به همگان تصریح کرد: اگر فردی بتواند از رئیس و مسئول خود حق خود را از طریق دستگاه قضایی بگیرد، این اقدام مایه امید به‌نظام شده و احساس اقتدار و بی‌طرفی قوه قضاییه در دل‌ها ایجاد می‌کند.

وی روحیه انقلابی را ازجمله ویژگی‌های مهم در میان روسای قوه قضاییه دانست و گفت: اقتدار قوه قضاییه بسیار مهم است زیرا محکم و قوی سخن گفتن این قوه باعث دل گرمی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر لزوم ورود دستگاه قضا به کم‌کاری‌ها و همچنین ضرر و زیان‌های ناشی از کم‌کاری به بیت‌المال خاطرنشان کرد: دیده شدن اقدامات مقابله‌ای دستگاه قضا در جایگاه برخورد و دستگیری، مردم را به این قوه مطمئن می‌کند.

وی در انتها با تأکید بر جلوگیری از مرددسازی مردم نسبت به‌نظام تصریح کرد: دلمان به نیروهای ولایی، انقلابی و شجاع در استان گرم است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار