کد خبر: ۱۴۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
استقلال تهران به صدر جدول لیگ برتر رسید. شاگردان محمود فکری روز گذشته در یک بازی برتر موفق شدند شهرخودرو و مهدی رحمتی را شکست دهند. هر یک از این دو تیم برنده می‌شدند جای صنعت نفت را در صدر می‌گرفتند و در نهایت قرعه به نام آبی‌ها افتاد.

استقلال تهران به صدر جدول لیگ برتر رسید. شاگردان محمود فکری روز گذشته در یک بازی برتر موفق شدند شهرخودرو و مهدی رحمتی را شکست دهند. هر یک از این دو تیم برنده می‌شدند جای صنعت نفت را در صدر می‌گرفتند و در نهایت قرعه به نام آبی‌ها افتاد.
استقلالی‌ها در این مسابقه بازی را بهتر شروع کرد. آنها در دقیقه 9 نزدیک بود با ضربه قایدی بازیکن جوان خود به گل برسند اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت. انتظار آبی‌ها برای گلزنی اما به درازا نکشید چرا که تنها سه دقیقه بعد سبحان خاقانی بازیکن جوان این تیم موفق شد دروازه حریف را باز کند. در واقع آنها شهرخودرو را غافلگیر کردند. تنها دو دقیقه بعد این شهرخودرو بود که می توانست گل مساوی را بزند ولی شوت الجبوری مهاجم این تیم با دفع خوب مظاهری همراه شد.
در ادامه بازی اما اتفاقات کلا به نفع آبی‌ها پیش رفت. در دقیقه 25 مسابقه عرفان معصومی بازیکن شهر خودرو با دریافت کارت قرمز از سوی داور، از زمین بازی اخراج شد. حالا استقلال زمان طولانی در پیش داشت تا بتواند به اندوخته‌های خود اضافه کند. این نیمه تنها سه موقعیت دیگر داشت که یکی از آنها گل شد. محمدرضا دانشگر که در ترکیب جای عارف غلامی را گرفته بود موفق شد با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند.
در نیمه دوم شهر خودرو بسیار خطرناک ظاهر شد. در این بین روز خوب رشید مظاهری هم مانع از گلزنی این تیم شد. در همان دقایق اولیه الجبوری توانست با مظاهری تک به تک شود که گلر استقلال به خوبی توانست این موقعیت خطرناک را مهار کند. در دقیقه 67 هم دوباره همین مهاجم شهر خودرو در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت که ضربه خود را به تیر افقی دروازه زد. اگر الجبوری با دقت بیشتری در زمین بازی می‌کرد هیچ بعید نبود بازی مساوی تمام شود.
پس از موقعیت‌های خطرناک شهرخودرو فکری با تعویض‌هایش قدرت خط میانی استقلال را افزایش داد تا مانع از بازیسازی مهاجمان حریف شود. در این نیمه استقلال هم روی ضد حملات نظر داشت ولی موقعیت آنچنانی روی دروازه حریف خلق نکرد. یکی از نکات بازی مصدومیت دوباره مهدی قایدی بود. او به دلیل برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و وقتی تعویض شد با گریه به سمت جایگاه تماشاگران رفت و نشست.محمد نادری مدافع چپ استقلال هم ازجمله بازیکنانی بود که لنگان لنگان بازی را ترک کرد و جای خود را به هرویه میلیچ داد. در نهایت بازی با حساب دو بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید تا دربی‌ مربیان استقلالی را، محمود فکری از مهدی رحمتی ببرد. آبی‌ها با این برد 11 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفتند.

استقلال صدرنشین لیگ شد

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار