کد خبر: ۱۴۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
سنگربان ملی پوش پرسپولیس گفت: الان باید نگاه ما و همه فوتبال دوستان به پرسپولیس نگاه ملی و مردمی باشد و به هیچ عنوان نباید نگاه رنگی به این بازی داشته باشیم.

به گزارش برنا؛ نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس درخصوص دیدار حساس سرخپوشان پایتخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان کره جنوبی اظهار داشت: تیم اولسان از ساختار خوبی برخوردار است و چندین سال است که این تیم در سطح یک قاره آسیا فعالیت می‌کند. تیم کره‌ای از بودجه مالی قابل توجهی برخوردار است و حامی مالی قدرتمندی دارد.

وی در ادامه افزود: روز شنبه روز تاریخی برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس خواهد بود و بدون شک تیم پرسپولیس تا همین مرحله که پیش آمده کار بزرگی را انجام داده است. خیلی ممنونیم از بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس که توانستند با حداقل امکانات به فینال آسیا راه پیدا کنند.

دروازه‌بان سابق سرخپوشان گفت: تیم پرسپولیس در این دیدار چند مهره ارزشمند خود را مثل عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و وحید امیری در اختیار ندارد و این موضوع کار را برای یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس سخت می‌کند. دست سرمربی به نوعی در این بازی خالی است ولی با غیرت و تلاشی که از بازیکنان سراغ داریم مطمئن هستیم در بازی فینال پرسپولیس جانانه خواهد جنگید و امیدوار به قهرمانی تیم هستیم. حضور پرسپولیس در فینال شاهکار بازیکنان و کادر فنی است.

نکیسا در ادامه با انتقاد از رسانه ملی به خاطر طرح یک سوال درخصوص حمایت از تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: برخی سوال‌ها که در رسانه ملی مطرح می‌شود به نوعی نژادپرستانه است. هر تیم دیگری از کشورمان به جای پرسپولیس در فینال حضور داشت وظیفه ما این بود ک

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار