کد خبر: ۱۴۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان عزم جدی برای بازگرداندن تسهیلات بانکی از دانه درشت‌ها و افرادی که تسهیلات بانکی را غیر از محل مصوب استفاده کردند، دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پیرو گزارشات برخی از بانک‌ها مبنی بر اینکه برخی از افراد وجوه و تسهیلات دریافتی برای تولید و اشتغال را در جای دیگری هزینه کرده‌اند، در این راستا مقرر شد بانک‌ها هرچه سریع‌تر گزارش‌های خود را به دستگاه قضایی اعلام نمایند تا اقدامات لازم را برای بازپس‌گیری وجوه و برخوردهای لازم قانونی انجام گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در حکم قانون بوده و بانک‌ها مکلف هستند طبق این قانون به کسب‌وکارهای متأثر از شیوع ویروس کرونا، امتیازاتی از قبیل تخفیف و بخشش جرائم ارائه دهند که بدیهی است در صورت عدم اجرای این قانون، برخوردهای لازم قانونی انجام می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: توجه جدی به وضعیت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل و رفع مشکلات آنان، ایجاد زیرساخت‌ها، تامین امنیت، روشنایی و بهبود معابر و نیز اصلاح وضعیت فاضلاب شهرک‌ها از دیگر مواردی است که باید برای برطرف نمودن آنها تلاش کرد.

عتباتی با اشاره به حمایت قضایی همه‌جانبه از اقدامات مدیران اجرایی و واحدهای تولیدی گفت: در ۹ ماه گذشته کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان، ۱۷جلسه برگزار کرده که در طول این مدت به ۳۲ پرونده با ۷۸ مصوبه در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی، خدماتی و کشاورزی انجام داده است.

-انتهای پیام/3463/617/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار