کد خبر: ۱۴۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
مسئوول قرارگاه جهادی بقیه‌الله در توضیح ملاک انتخاب خانوارهای دریافت کننده کولرگازی، گفت: خانوارهایی که حدود 15، 20 تا 30 میلیون کمک عمرانی شد به آن‌ها کولر ندادیم به خانواده‌ای که در بحث عمرانی که به آنها کمک نشد کولر تعلق گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، چند روز گذشته یکی از شهروندان ساکن کوی «عین دو» اهواز  با ارسال پیامی به خبرگزاری فارس درخواست شفاف سازی در خصوص توزیع کولرهای‌های گازی و آرد که تابستان امسال در این منطقه صورت گرفته را داشت.

این شهروند مدعی شد توزیع کیسه‌های آرد و کولرهای گازی در کوی عین دو ناعادلانه توزیع شده و همه کسانی که در این منطقه هستند کولر و آرد دریافت نکردند.

پس از پیگیری موضوع توسط خبرنگار فارس مشخص شد توزیع کولرهای گازی و آرد توسط قرارگاه جهادی بقیه‌الله در این منطقه صورت گرفته است.

شیخ امین ذوالفقاری مسئوول قرارگاه جهادی بقیه‌الله در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با تایید اظهارات این شهروند، اظهار کرد: تعداد کولرهای توزیع شده حدوداً 100 تا 110 کولر گازی بود در حالی تعداد خانوارهای محروم منطقه بیش از یک هزار خانواده است به همین دلیل مابقی خانواده‌ها کولر نرسید.

وی افزود: برای کمک به برخی خانوارها در این منطقه علاوه بر تحقیقات خودمان از معتمدین محلی نیز مشورت گرفتیم.

مسئوول قرارگاه جهادی بقیه‌الله در توضیح ملاک انتخاب خانوارهای دریافت کننده کولرگازی، گفت: از آنجایی که گروه جهادی بقیه‌الله از سیل سال 98 در این منطقه فعالیت می‌کنند خانواده‌های محروم زیادی را شناسایی کرده‌ است.

ذوالفقاری با بیان اینکه برای کلیه خانوارهای کوی عین دو پرونده تشکیل داده‌یم، عنوان کرد: اکنون طبق این پرونده‌ها می‌دانیم سرپرست کدام خانواده خانم و یا آقا است و یا اینکه پدر خانواده معلول، زمین‌گیر و یا عضو کمیه امداد و یا بهزیستی هستند.

وی با تاکید بر اینکه گروه جهادی بقیه‌الله در خانه بسیاری از اهالی این منطقه کار کرده است، بیان کرد:  از یک هزارو 400 خانوار شناسایی شده در این منطقه که یا محروم و یا سیل زده بودند، تعداد 700 خانه را تعمیر، 68 خانه را احداث و 40 تا 50 خانه در بحث احدث به آن‌ها کمک شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه در این منطقه خانواده‌های محروم زیادی زندگی می‌کنند، گفت: خانوارهایی که به لحاظ عمرانی به آن‌ها کمک کردیم به آن‌ها کولر تعلق نگرفت اما کمک مالی ناچیزی به آن‌ها داده شدو فقط به کسانی کولر تعلق گرفت که به آن‌ها کمک عمرانی نشده بود.

وی افزود: خانوارهایی که حدود 15، 20 تا 30 میلیون کمک عمرانی شد به آن‌ها کولر ندادیم به خانواده‌ای که در بحث عمرانی که به آنها کمک نشد کولر تعلق گرفت.

انتهای پیام/

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار