کد خبر: ۱۴۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مهد‌ها رایگان نمی‌شوند
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش : مهد‌های کودک یک سال مهلت دارند تا نسبت به دریافت مجوز جدید از آموزش و پرورش اقدام کنند.
خانم رضوان حکیم زاده در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزش و پرورش تنها سازمان صدور مجوز برای مهد‌های کودک است و مجوز مهد‌هایی که از سایر سازمان‌ها صادر شده باطل است.
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: اساسنامه نحوه فعالیت مهد‌های کودک در حال تدوین است و به زودی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال خواهد شد.
خانم حکیم زاده تصریح کرد: طبق این اساسنامه فعالیت مربیان مهد‌های کودک براساس استاندارد‌های آموزش و پرورش تعریف می‌شود و مربیانی که نتوانند خود را با این استاندارد‌ها منطبق کنند مجاز به فعالیت در مهد‌های کودک نخواهند بود.
 

مهد‌ها رایگان نخواهد شد

وی تاکید کرد: مهد‌های کودک رایگان نمی‌شود و مهد‌ها طبق روال گذشته با پرداخت شهریه و از طریق بخش خصوصی فعالیت خواهند کرد.
معاون ابتدایی آموزش و پرورش گفت: به امتحانات نیم سال اول دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی اشاره کرد و گفت: طبق شیوه نامه‌ای که به مدارس ارسال شده مدیران مدارس می‌توانند از این دسته از دانش آموزان در مناطق نارنجی و زرد به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آزمون بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار