کد خبر: ۱۴۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اعضای فراکسیون روحانیت مجلس در نشست امروز خود بر هوشیاری در برابر پروژه نفوذ دشمن به ویژه در برخی از اشخاص ساده لوح تاکید کردند.

سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اعضای فراکسیون روحانیت  مجلس در نشست امروز خود حمایت همیشگی خود از مورد ولایت فقیه و آمادگی برای اجرای فرامین ایشان را اعلام کردند.

وی افزود: در جلسه امروز اعضای فراکسیون ضمن آمادگی خود در این زمینه از برخی شخصیت‌های ساده لوح که تحت تأثیر برخی القائات و صحبت‌ها، مواضع ناصحیحی را اتخاذ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، اعلام برائت کردند.

نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اعضای فراکسیون بر هوشیاری در برابر پروژه نفوذ دشمن به ویژه در رابطه با برخی افراد ساده لوح تأکید داشتند و عنوان کرد که باید مراقبت‌ها بیش از پیش در این زمینه انجام شود.

میر تاج الدینی خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون بر این نکته تأکید داشتند که این گونه اظهارات یادآور اظهارنظرهای برخی افراد در زمان حیات امام(ره) است که امام(ره) از آنها به عنوان روحانی‌نما یاد می‌کردند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار