کد خبر: ۱۴۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
گروه استان‌ها-عضو هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری سنندج توزیع اقلام بهداشتی میان شهروندان سنندجی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امروز همزمان با روز پرستار و سالروز میلاد حضرت زینب(س) در اقدامی نمادین 500 بسته اقلام بهداشتی «ماسک و محلول ضد عفونی» به ارزش 150 میلیون ریال با همکاری سازمان نظان پرستاری سنندج، شرکت طرف قراداد دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی میان شهروندان سنندجی توزیع شد.

لقمان شریفی عضو هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری سنندج نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پرستاران در زمان شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: گروه‌های پرستاری از گذشته تا کنون نقش بی‌بدیلی در وزارت بهداشت داشته و اکنون نیز در بیمارستان‌ها دنبال خدمت‌گزاری به مردم هستند.

وی با بیان اینکه اقلام بهداشتی با هدف تشویق مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک میان شهروندان سنندجی توزیع شد، افزود: 650 نفر پرستار در سطح استان درگیر کرونا شد اما خوشبختانه اکنون اکثریت آنان بهبود یافته و سرکار هستند.

عضو هیئت مدیره نظام سازمان پرستاری سنندج بیان کرد: این روزها شرایط کرونایی کار را برای پرستاران بسیار سخت کرده تا جای که برخی از آنها 6 ماه پدر و مادر یا دو هفته فرزندان خود را ندیده‌اند، امیدوارم با همکاری مردم این کرونا نابود و زندگی بر روال عادی خود باز گردد.

شریفی با درخواست از مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از شب‌نشینی‌های غیر ضروری خاطرنشان کرد: امیدواریم همه با هم با همکاری یکدیگر بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

وی در ادامه به مطالبات پرستاران اشاره و اظهار کرد: معوقه‌های مالی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان بسیار زیاد است که ناشی از تغییر و تحولات مدیران دانشگاه در چند سال اخیر بوده اما امیدواریم این روال به حالت مطلوب خود باز گردد.

بلال باباخانی، مسئول بخش دانشجویی نظام پرستاری سنندج ضمن تیریک روز پرستار به خبرنگار تسنیم گفت: پرستاران در شرایط سخت کرونا شبانه‌روز با تمام وجود، جان خود را برای خدمت به شهروندان خود به خطر انداخته است.

وی افزود: پرستاران برای نجات جان هم شهری‌های خود شب و روز نداشتند و تمام بیماران را مانند اعضای خانواده خود جانانه پرستاری می‌کردند.

مسئول بخش دانشجویی نظام پرستاری شهر سنندج بیان کرد: انتظار داریم مردم نیز به پاس قدرانی از تلاش‌های این زحمت‌کشان، تا ریشه‌کنی ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/484/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار