کد خبر: ۱۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمامی خدمات معرفی‌نامه حوزه اشتغال برخط سازی شده است و به این ترتیب ۳۸ ردیف خدمتی جدید در حوزه اشتغال علاوه بر خدمات قبلی به شکل تمام الکترونیکی قابل ارائه است.

۳۸ ردیف خدمتی جدید در حوزه اشتغال ایثارگران به صورت الکترونیکی ارائه می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علیرضا امینی با اشاره به الکترونیکی شدن ۳۸ ردیف خدمتی در حوزه اشتغال ایثارگران اظهار داشت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، توسعه خدمات الکترونیک با جدیت و سرعتی بیش از گذشته در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است. در همین راستا طرح پیشنهادی صدور معرفی‌نامه به شکل الکترونیکی و حذف معرفی‌نامه کاغذی مطرح شده و مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گرفته است.

وی افزود: در این طرح تمام مراحل خدمت از ثبت درخواست، بررسی مشمولیت، بارگذاری اطلاعات و مدارک، گردش کار داخلی و ارائه خدمت صدور معرفی‌نامه به شکل الکترونیکی انجام می‌شود. بر مبنای این طرح تمام خدمات معرفی‌نامه حوزه اشتغال برخط سازی شده است و به این ترتیب ۳۸ ردیف خدمتی جدید در حوزه اشتغال علاوه بر خدمات قبلی به شکل تمام الکترونیکی قابل ارائه است.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال را فراهم کردن امکان استفاده از سهمیه استخدامی برای آن دسته از ایثارگرانی دانست که شاغل بخش خصوصی بوده و شرایط کاری مناسب ندارند و افزود: این خدمت نیز به شکل تمام الکترونیکی ارائه می‌شود. به این ترتیب که متقاضی نسبت به ثبت درخواست در سامانه خدمات الکترونیک ایثارگران اقدام کرده و مدارک خود را بارگذاری می‌کند. درخواست مربوطه توسط کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران بررسی شده و در صورت تأیید، افراد در هنگام ثبت‌نام آزمون استخدامی مجاز به استفاده از سهمیه ایثارگری شناخته خواهند شد.

انتهای پیام/ 112

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار