کد خبر: ۱۴۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

احمد نادری در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره سیاست‌های واشنگتن در واپسین روز های ریاست جمهوری ترامپ گفت:با توجه به قرار داشتن در آخرین  ماه ریاست جمهوری ترامپ و حضور او در کاخ سفید ممکن است کلیت سیستم آمریکا در زمان باقی مانده دست به کنشگری در مقابل ایران بزند.

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس ادامه  داد: ترامپ  در ماه  پایانی ریاست جمهوری خود قصد ضربه زدن به ایران دارد تا پس از  روی کار آمدن دموکرات ها  بگوید که جمهوریخواهان مسئول  اقدامات صورت گرفته، در روزهای پایانی دولتش بوده اند. 

احمد نادری


وی افزود: در حال حاضر آمریکا از این استراتژی پیگیری می کند برای همین لازم است پاسخ هوشمندانه به اقدامات احتمالی ترامپ و آمریکا داده شود.

نادری عنوان کرد:ترامپ نشان داده آدمی است که در حوزه سیاست خارجی و نظامی عقلانیت درستی ندارد برای همین نمی توان به او اعتماد داشت.

اوباما سلطان تحریم ایران و دموکرات ها سلطان جنگ طلبی

وی درباره آینده برجام در دولت بایدن گفت: مخالفت سیستم ایالت متحده با ایران  از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و  به همین دلیل با کشورمان دشمنی دارد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس بیان کرد:دموکرات ها و جمهوری خواهان همواره به دنبال تحریم ایران بودند و در این راستا شدید ترین تحریم ها را در دوران اوباما وضع کرده اند به همین دلیل فرقی ندارد چه کسی رئیس جمهوری بعدی آمریکا باشد.

وی ابراز کرد: ترامپ و بایدن دو مهره در ساختار آمریکا هستند این که گفته شود جمهوری خواهان می خواهند با مانع تراشی از طرق مختلف راه بازگشت بایدن به برجام را دشوار کنند ، گزاره ضعیفی است .

نادری عنوان کرد:دموکرات ها نشان دادند که علاوه بر راه اندازی جنگ های بسیاری در دنیا  تحریم های زیادی علیه کشورها به خصوص جمهوری اسلامی ایران وضع کردند.

وی تاکیدکرد :باورش سخت است که ترامپ بخواهد در راه بازگشت بایدن به برجام مانع تراشی کند اما باید بدانیم که  بایدن و ترامپ دو نقش پلیس خوب و بد دارند هیچ تفاوتی بین آن ها وجود نخواهد داشت./

پایان پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار