کد خبر: ۱۴۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان ‌غربی گفت: در حال حاضر در کل استان ۵۰ روستا مسدود است که به مرور زمان بازگشایی شده و تا فردا این مشکل به صورت کامل برطرف می‌شود.

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: با وجود بارندگی‌های اخیر در استان، تمامی راه‌های اصلی و فرعی سطح آذربایجان‌ غربی باز و تردد در آنها برقرار است و به صورت مرتب توسط نیروهای راهداری برف‌روبی و یخ‌زدایی می‌شود و خوشبختانه هیچ مشکلی در راه‌های اصلی و فرعی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اولویت راهداری، بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی است به محض قطع شدن بارش‌ها مسدودیت راه‌های روستایی نیز برطرف می‌شود و در حال حاضر در کل استان 50 روستا مسدود است که به مرور زمان بازگشایی شده و تا فردا این مشکل به صورت کامل برطرف می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان ‌غربی گفت: از دیروز که بارش‌ها از شمال استان به صورت پراکنده آغاز شده، بیشترین مسدودیت‌ها در 40 روستای چالدران بوده که به محض قطع بارش‌ها بازگشایی شدند و هم اکنون نیز بیشتر مسدودیت راه‌ روستایی مربوط به جنوب آذربایجان ‌غربی و به ویژه در تکاب است.

وی بیان کرد: در دو روز گذشته به خاطر بارش‌ها، بیشتر شمال استان و شب گذشته نیز جنوب آذربایجان‌ غربی درگیر بود اما خوشبختانه هم اکنون در راه اصلی و فرعی هیچ مسدودیتی وجود ندارد.

شکری در ادامه تاکید کرد: رانندگان باید در هنگام سفر وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ به همراه داشته و از ایمن بودن وسیله نقلیه خود اطمینان داشته باشند چون این موارد شرط اصلی سفر بوده و باید رعایت شود و همچنین رانندگان باید پیش از سفر از وضعیت محورهایی که قصد تردد در آن را دارند با خبر بوده و ضمن استعلام آن، از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی گفت: دیروز هیچ گونه مشکلی در تردد وجود نداشته و همکاران راهداری یخ‌زدایی و برف‌روبی را در تمام محورهای سطح استان انجام دادند.

انتهای پیام/7548/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار