کد خبر: ۱۴۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
استاندار کرمان با اشاره گفت: روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت به پیشنهاد وزیر کشور پرداخت ۳۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در سد نساء بم تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بم ، علی زینی ‌وند پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت پنجم دی‌ماه سالروز زلزله دلخراش بم با گرامیداشت یاد و خاطره تمام جانباختگان زلزله بم در پنجم دی ‌ماه سال 82 اظهار داشت: جا دارد از شهید سپهبد قاسم سلیمانی یاد کنیم که در امدادرسانی به مردم در زلزله بم زحمات زیادی کشیده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه در اعلام پایان نوسازی و بازسازی شهر بم اندکی کج سلیقگی شده است افزود: اگر دو تا سه سال دیگر تداوم داشت امروز شاهد این آثار در شهر بم نبودیم.

وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت به پیشنهاد وزیر کشور پرداخت 30 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در سد نساء بم تصویب شده است گفت: وضعیت شرق استان کرمان با آبرسانی از سد نساء متحول می‌شود و پیگیر هستیم.

زینی ‌وند با بیان اینکه 700 میلیارد تومان برای آبرسانی از سد نساء به شهرهای بم و بروات تأمین اعتبار شده است عنوان کرد: آسفالت کوچه‌های خاکی شهر بم که یک باغ شهر است را با جدیت پیگیری می‌کنیم و وزیر راه و شهرسازی دو معاون مرتبط را برای این موضوع به شهر بم فرستادند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم این کوچه‌ها باید با سنگ فرش بازسازی شود تا هویت باغ شهر بم حفظ شود گفت: محور ارتباطی شهر بم با جنوب‌شرق کشور نیز بسیار اهمیت دارد، یک جاده استراتژیک از ریگان به بندر و  دریا وجود دارد که تکمیل آن را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم مراسم گرامیداشت پنجم دی‌ماه سالروز زلزله دلخراش بم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، علی زینی‌وند استاندار کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/511/ ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار