کد خبر: ۱۴۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
گروه استان‌ها- مدیر کل هواشناسی استان البرز از کاهش محسوس دما و یخبندان در این استان طی ساعات آینده خبر داد.

آرش بهاروند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به پیش بینی هواشناسی در مورد وضعیت جوی استان البرز طی ساعات آینده و صبح فردا، اظهار داشت: دمای هوای استان البرز بر اساس پیش بینی هواشناسی  روند کاهش محسوسی داشته است و این روند تا نیم روز شنبه (فردا) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در ساعات آینده در همه شهرستان‌های استان البرز نیز وضعیت کاهش محسوس دما ادامه دارد تاجایی که از اوایل امشب تا ظهر روز شنبه (فردا) اغلب محورهای مواصلاتی شهرستان‌ها یخ خواهد بست و لازم است رانندگان درصورت ضرورت تردد در این محورها تمام مسائل ایمنی را رعایت کنند.

مدیر کل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه برای صبح شنبه این وضعیت ادامه دارد، بیان کرد: دمای استان البرز در کمترین وضعیت به منفی 4 درجه می‌رسد و برای صبح شنبه یخبندان پیش بینی شده است که با درنظر گرفتن آغاز هفته کاری و افزایش ترددها احتمال بروز ترافیک صبح‌گاهی به دلیل کندی جریان عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دیزین با منفی  12 درجه سردترین نقطه استان البرز طی ساعات گذشته بوده است، ادامه داد: شهرستان اشتهارد با دمای صفر گرمترین نقطه استان البرز است.

انتهای پیام/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار