کد خبر: ۱۴۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
با کسب رتبه برتر ملی در بخش‌های «مصاحبه» و «ویژه‌نامه» صورت گرفت
​بانک صادرات ایران در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در بخش‌های «مصاحبه» و «ویژه نامه» حائز رتبه برتر ملی شد.

درخشش بانک صادرات ایران در جشنواره ملی روابط‌ عمومی

​بانک صادرات ایران در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در بخش‌های «مصاحبه» و «ویژه نامه» حائز رتبه برتر ملی شد.

به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این جشنواره که توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی و با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیئت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی، استادان دانشگاه، فعالان و مدیران روابط‌عمومی سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار شد، بانک صادرات ایران با درج ماهانه بیش از ٣٠ خبر بر روی سایت خود به نشانی www.bsi.ir، ٢٠ درصد سهم بازنشر اخبار شبکه نظام بانکی را به خود اختصاص داده است. 
 
همچنین پس از ارائه اینفوگرافی چهار طرح اعتباری جدید بانک صادرات ایران شامل «طراوت توسعه»، «طراوت مسکن»، «تسهیلات بدون قسط» و «اعتبار در حساب جاری» که مقارن با آغاز شصت و نهمین سال فعالیت این بانک منتشر شد، بر اساس رای هیئت داوران جشنواره، بانک صادرات ایران در بخش «اینفوگرافی» شایسته تقدیر در سطح ملی شناخته شد. 
 
انجمن متخصصان روابط‌عمومی نهاد تخصصی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی است که با هدف ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ بین مدرسان، محققان و متخصصان روابط‌عمومی و توسعه همکاری با تشکل‌های ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی، ارتباطات، مبادلات فکری، علمی و فرهنگی میان متخصصان ایرانی و غیرایرانی از سال ١٣٧٨ آغاز به کار کرده است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار