کد خبر: ۱۴۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان، گفت: ۵۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تویسرکان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی محمدظاهری با اشاره به توزیع بسته معیشتی در چهار مرحله در قالب طرح «کمک مومنانه و شهید سلیمانی» از ابتدای سال تاکنون در شهرستان اظهار کرد: مرحله اول ۸۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان و مرحله دوم ۱۴۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه وقف با صرف ۹۶ میلیون تومان و مرحله سوم ۱۱۰ بسته با صرف ۳۳ میلیون تومان بین افراد نیازمند و آسیب‌دیده‌های از کرونا توزیع شد.

وی از تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی با صرف مبلغ ۸۱ میلیون تومان در روزهای اخیر در سطح شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: ۹ گوسفند به منظور تأمین گوشت بخشی از این بسته‌های معیشتی ذبح شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان محتوای بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، ماکارونی و روغن دانست و خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی توسط شورای خیریه و مراکز افق بقاع متبرکه اداره اوقاف شهرستان تویسرکان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

وی منابع مالی تامین بسته‌های معیشتی را از محل نیات واقفین اعلام کرد و افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های کمک مومنانه و شهید سلیمانی با هدف اجرای امینانه واقفین صورت می‌گیرد.

محمدظاهری با بیان اینکه با توجه به شرایط ایجاد شده به خاطر شیوع ویروس کرونا اجرای روضه‌خوانی، تعزیه‌ و عزاداری ائمه اطهار(ع) مهیا نیست یادآور شد: برهمین اساس نیات خیرات و روضه‌خوانی که متعلق به تعدادی از موقوفات در شهرستان می‌شود، با اخذ مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب بسته‌های معیشتی اجرا می‌کنیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار