کد خبر: ۱۴۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
رئیس کمیته اطلاعات و امنیت صنعاء تاید کرد که دشمن سعودی برای خروج از منجلاب ورشکستگی دست به دامن صهیونیست ها شد و در این مسیر محکوم به شکست چند رژیم عربی نیز به قطار عادی سازی با این رژیم پیوستند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، سرلشکر «عبدالله یحیی» رئیس کمیته اطلاعات و امنیت صنعاء در سخنانی در جریان مراسم روز شهید تاکید کرد که نیروهای یمنی در مسیر شهداء و برای کسب رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم یمن همچنان پیش قدم خواهند ماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: تحت هیچ شرایطی از جمله اعمال محاصره و توطئهگری های دشمن علیه کشور و ملت و استقلال مان عقب نشینی نخواهیم کرد.

این مقام نظامی ارتش یمن همچنین تاکید کرد که نیروهای اطلاعات و امنیت صنعاء در تمامی ابعاد معنوی،نظامی و اطلاعاتی در بالاترین سطح خود به سر می برند و همچنان به ماموریت های خود به منظور غلبه بر چالش ها و خطرات پیشرو ادامه می دهند.

سرلشگر یحیی در بخشی دیگری از سخنانش افزود: ما به واسطه آمادگی بالایی که در سطوح مختلف اطلاعاتی برخوردار هستیم آماده ایم تا با هرگونه خطر و حمله ای از سوی مزدوران اشغالگر صهیونیستی که تمامی تحرکاتش را زیر نظر داریم  و تمامی تنش آفرینی های آن را رصد می کنیم و بر تمامی نقشه های مخربانه شان علیه ملت یمن ( و منطقه) اشراف داریم به حول و قوه الهی و راهنمایی های رهبر انقلاب (یمن) مقابله کنیم.

رئیس کمیته اطلاعات و امنیت یمن در پایان خاطر نشان کرد که شکست دشمنان در مقابل یمنی ها نتیجه رشادت ها، فداکاری ها و جان فشانی های فرزندان ملت (یمن) است این امر در نهایت باعث شد تا دشمن سعودی برای خروج از منجلاب ورشکستگی دست به دامن صهیونیست ها شوند و در این مسیر چند رژیم عربی نیز به قطار عادی سازی با این رژیم بپیوندند.

به رژیم اشغالگر صهیونیستی که امروز مقابل ملت با ایمان و حکیم یمن عرض اندام می کند می گوییم که  یمن و ملت بزرگوار آن  با برخورداری از نعمت رهبری منحصر بفرد‌ از هیچکدام از تهدیدات شما نمی ترسند. چشمان ما نسبت به تمامی تحرکات شما آگاه است و این شما هستید که بایستی نسبت به خطرات ما هشیارباشید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار