کد خبر: ۱۴۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به ورود سامانه سرد از اوایل هفته آینده به استان گفت: ورود این سامانه سرد سبب کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا و کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی خواهد شد.

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به ورود سامانه سرد از اوایل هفته آینده به استان، اظهارداشت: سامانه سرد بارشی از یکشنبه شب وارد استان و سبب کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دما می‌شود.  

وی افزود: سامانه ناپایدار و نسبتا سرد از یکشنبه شب وارد استان می‌شود و پیامد این سامانه، گاهی بارش ملایم باران، در نواحی کوهستانی و سردسیر ریزش برف، در برخی نقاط مه غلیظ، کاهش دما (4 تا 6 درجه سلسیوس) و گاهی وزش باد نسبتا شدید است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: همچنین کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی نیز از پیامد دیگر آن است و توصیه می‌شود هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی احتیاط و سایر تمهیدات لازم انجام شود.

داداشی با اشاره به اینکه این سرایط جوی تا روز سه‌شنبه ادامه دارد، گفت: آسمان گلستان تا صبح یکشنبه آینده صاف تا قسمتی ابری است و از یکشنبه صبح این سامانه سرد وارد استان می‌شود.

وی اظهارداشت: امروز گرگان با دمای 3 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و مراوه تپه با 12 درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام/581./ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار