کد خبر: ۱۵۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۶
رئیس پلیس استان گلستان از توقیف و اعمال قانون برای 12 هزار خودروی پلاک مخدوش در این استان خبر داد.

سعید محمد دادگر امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به شناسایی و اعمال قانون کاربران جاده‌ای متخلف در طرح محدودیت‌های کرونایی در ساعات ممنوعه اظهار کرد: بیش از ۱۲ هزار خودروی پلاک مخدوش و خودروهای فاقد پلاک در استان شناسایی و با آنها برخورد شد.

* کسانی که مبادرت به پوشاندن پلاک اتومبیل خود کنند مرتکب تخلف و جرم شدند که با این افراد نیز برخورد شده است

وی با اشاره به اینکه رانندگان متخلف با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی اعمال قانون می‌شوند، تصریح کرد: کسانی که مبادرت به پوشاندن پلاک اتومبیل خود کنند مرتکب تخلف و جرم شدند که با این افراد نیز برخورد شده است.

رئیس پلیس استان گلستان با اشاره به اینکه خودروی تعدادی از رانندگان متخلف به پارکینگ منتقل شد، افزود: به شدت با متخلفان برخورد می‌شود و در این زمینه اغماضی وجود ندارد.

* افرادی که مبادرت به زیر پا گذاشتن قانون و طرح‌های محدودیت کرونایی می‌کنند مشمول مجازات و جریمه هستند/ کسانی که مبادرت به چنین حرکتی کنند قطعا جریمه می‌شوند و تخلفات از چشم قانون پوشیده نیست

دادگر؛ زیرسوال بردن افکار عمومی با دور زدن قانون را نامیمون خواند و بیان کرد: افرادی که مبادرت به زیر پا گذاشتن قانون و طرح‌های محدودیت کرونایی می‌کنند مشمول مجازات و جریمه هستند.

وی مخدوش کردن پلاک خودرو برای فرار از جریمه را تخلف دانست و گفت: کسانی که مبادرت به چنین حرکتی کنند قطعا جریمه می‌شوند و تخلفات از چشم قانون پوشیده نیست.

رئیس پلیس استان گلستان از مردم به ویژه رانندگان خواست تا در ساعات محدودیت شبانه تردد غیرضروری نکنند و گفت: همه این برنامه‌ها و سخت‌گیری برای سلامت شهروندان در نظر گرفته شده است تا زنجیره انتقال ویروس را با کمک مردم هر چه سریعتر قطع کنیم.

انتهای پیام/83001

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار