کد خبر: ۱۵۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه گرانی‌های کالا و اجاره‌بهای بالای منازل و قیمت خرید و فروش آن، شرایطی در عرصه زندگی مردم ایجاد کرده است که معیشت را آنان سخت و دشوار کرده است گفت: بسیاری از این گرانی‌ها کاذب ناشی از نبود برنامه‌ریزی مناسب، سوء مدیریت و عدم نظارت کارآمد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در پیام آدینه خود ضمن اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 19 خرداد مردم قم، مردم و مسؤولان را به نکاتی توصیه کرد و اظهار داشت: با مناسب شدن وضعیت سلامتی و تقلیل موارد بیماری ویروس کرونا که با عنایت خداوند و تلاش کادر بهداشت و درمان و مراعات امور بهداشتی مردم عزیز به دست آمد، پیشنهاد برگزاری نماز جمعه از طرف مسؤولان و به تقاضای مردم موجب اقامه این فریضه در اکثر نقاط ایران و استان عزیز بوشهر گردید که این موجب شکرگزاری به درگاه احدیت می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: ان‌شاءالله مسؤولان برگزاری این فریضه در استان بوشهر با جدیت کامل به مراعات سلامتی و حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبت‌های ویژه توجه داشته و این فریضه الهی را برگزار نمایند تا همگان از این نعمت عبادی - سیاسی بهره‌مند گردند. 

وی با بیان اینکه گرانی‌های کالا و اجاره‌بهای بالای منازل و قیمت خرید و فروش آن، شرایطی در عرصه زندگی مردم ایجاد کرده است که معیشت را آنان سخت و دشوار کرده است گفت: بسیاری از این گرانی‌ها کاذب ناشی از نبود برنامه‌ریزی مناسب، سوء مدیریت و عدم نظارت کارآمد است.

صفایی بوشهری گفت: از مسؤولان ذیربط تقاضا می‌شود در این شرایط نامطلوب بیماری کرونا به خدمت هرچه تمام‌تر به مردم عزیز بپردازند و با کنترل قیمت‌ها و ارائه کافی کالاهای مورد نیاز جامعه، فشار اقتصادی بر مردم گرانقدر را کم کنند. 

امام جمعه بوشهر  محکوم کردن عادی‌سازی روابط و تحرکات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی با حمایت آمریکا در منطقه خلیج فارس افزود: این توطئه‌ای حساب شده برای حفظ قدرت آمریکا در منطقه و ارتقای سطح صیانت از رژیم صهیونیستی و ایجاد خط تهدید برای ایران و محور مقاومت است که ان‌شاءالله این طرح ئوطئه نیز همانند دیگر اندیشه‌ها و عملیات‌های شیطانی آنان به شکست خواهد انجامید.

صفایی بوشهری ادامه داد: آمریکا در یک رسوایی بزرگ در عرصه دموکراسی و انتخابات قرار دارد که نشان می‌دهد این کشور در چه شرایطی دروغین، پوشالی و مردم فریب قرار دارد. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به پیش رو بودن ایام فاطمیه گفت: در هفته آینده ایام فاطمیه و رحلت بزرگ بانوی جهان ادیان الهی و اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) است. از همه نهادهای دینی و فرهنگی تقاضا دارم با مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم فاطمیه را برگزار کنند و سجایا و هدایت‌های آن بانوی آسمانی تبیین نمایند. 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار