کد خبر: ۱۵۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی امروز (جمعه) در کنفرانس حزبی ویژه اعلام کرد که خواستار توسعه روابط خارجی به صورت فراگیر با همه کشورهای به ویژه با همسایه خود کره جنوبی است.خبرگزاری مرکزی کره شمالی (یونهاب) جزئیات بیشتری درخصوص این رویکرد و موضع سیاسی اعلام نکرده است. همچنین در این جلسه بر اهمیت مبارزه برای ایجاد یک نظام حقوقی میان دو کره تاکید شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر کره شمالی در کنفرانس حزبی ویژه، توسعه روابط خارجی به صورت فراگیر به ویژه با همسایه خود کره جنوبی را خواستار شد.

به گزارش شفقنا، به نقل از اسپوتنیک، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی امروز (جمعه) در کنفرانس حزبی ویژه اعلام کرد که خواستار توسعه روابط خارجی به صورت فراگیر با همه کشورهای به ویژه با همسایه خود کره جنوبی است.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی (یونهاب) اعلام کرد که کیم جونگ اون در سومن روز هشتمین کنفرانس حزب حاکم کارگر روابط دو کره را بازنگری کرد و موضع سیاسی خود را اعلام کرد کرد که توسعه روابط خارجی به صورت همه جانبه است.

یونهاب افزود: رهبر کره شمالی روابط با کره جنوبی را بر اساس شرایط موجود و با توجه به تغییراتی که در حال انجام است، بررسی کرد سپس رویکرد کلی و موضع سیاسی حزب حاکم را اعلام کرد.

این خبرگزاری جزئیات بیشتری درخصوص این رویکرد و موضع سیاسی اعلام نکرده است. همچنین در این جلسه بر اهمیت مبارزه برای ایجاد یک نظام حقوقی میان دو کره تاکید شده است.

کیم جونگ اون روز گذشته و در دومین روز کنفرانس حزب حاکم، اراده خود را برای تقویت دفاع ملی به منظور محافظت از فضای سالم برای امنیت ملی و توسعه ملی اعلام و بار دیگر تاکید کرد که اراده‌ای قوی برای محافظت از امنیت کشور، مردم و یک محیط سالم برای ساخت کشوری سوسیالیستی از طریق تقویت دفاع ملی در سطحی بسیار بالا وجود دارد.

تصویری برای نخستین بار هنگام پوشش این کنفرانس از رهبر کره شمالی با لباس نظامی همراه با یک مسلسل روی میز کار او نشان داده شد که بر دیوار راهروی شئرای فرهنگی پیونگ یانگ نصب شده بوده است.

هفتمین کنفرانس حزب حاکم کره شمالی سال ۲۰۱۶ و به مدت ۴ روز برگزار شده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار