کد خبر: ۱۵۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
آکلندسیتی نیوزیلند بدلیل محدودیت های کرونایی از جام جهانی باشگاه ها انصراف داده و حالا اگر اسپانسر مسابقات کاهش یک مسابقه را قبول نکند، احتمال اضافه شدن پرسپولیس به عنوان گزینه دم دستی و نایب قهرمان آسیا وجود دارد

تیم آکلندسیتی نیوزیلند قهرمان اقیانوسیه به دلیل محدودیت های کرونایی از حضور در جام جهانی باشگاه ها انصراف داد و به این ترتیب اگر بنا بر جایگزینی یک تیم دیگر باشد، پرسپولیس یکی از گزینه‌های جدی و دم دست میزبان و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فیفا، ماه آینده رقابت های جام جهانی باشگاه ها در قطر برگزار می شود تا قهرمان این دوره از رقابت ها مشخص شود. در همین راستا تیم آکلندسیتی قهرمان قاره اقیانوسیه اعلام کرد به دلیل محدودیت های کرونایی نمی تواند در این دوره از رقابت ها شرکت کند.

به این ترتیب بعید است تیمی دیگر از این قاره بتواند خودرا آماده شرکت در این تورنمنت بکند. تیم های دیگر این کشور نیز بدلیل همین موانع کردنایی امکان حضور در قطر را ندارند.

با توجه به نزدیک بودن ایران به دوحه و لزوم برگزاری تعداد مشخصی مسابقه در این تورنمنت، دعوت مجدد پرسپولیس برای حضور در این مسابقات دور از انتظار نیست.

قرار بود در اولین دیدار این دوره از رقابت ها الدحیل قطر نماینده کشور میزبان به دیدار آکلندسیتی برود که به این ترتیب این دیدار برگزار نمی شود و الدحیل که علی کریمی بازیکن ایرانی را در اختیار دارد راهی دور بعدی رقابت ها خواهد شد. مگر اینکه اسپانسر این رقابت ها کاهش یا مسابقه را بر نتابد و مدیران ای‌اف سی و فیفا برای اضافه کردن ک تیم به مسابقات به توافق برسند.

الدحیل در صورت صعود در مرحله بعد باید با یکی از سه تیم اولسان هیوندای کره جنوبی، الاهلی مصر یا تایگر مکزیک دیدار کند. 

بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان شانس نخست قهرمانی این دوره از رقابت ها است که امیدوار است فصل رویایی خود را با قهرمانی در این رقابت ها تکمیل کند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار