کد خبر: ۱۵۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
استاندار سمنان، طی حکمی قاسم شریفی کلاریجانی را به‌عنوان مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان طی حکمی قاسم شریفی کلاریجانی را به‌عنوان مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب شریفی آمده است: نظر به‌مراتب تعهد، سوابق، تجربه و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی منصوب می‌شوید.

در ادامه آمده است: برقراری تعاملات و ارتباطات لازم بین واحدهای استانی در جهت تسریع در انجام وظایف محوله، برقراری ارتباط با مدیریت‌های داخلی استانداری و انجام هماهنگی‌های لازم در جهت ایجاد وحدت رویه، تنظیم دیدار با مقامات کشوری و لشکری و زمینه‌سازی لازم در جهت برنامه‌ریزی، برقراری ارتباط و تعامل پویا و کارآمد با دفاتر وزارتی ستاد وزارت کشور و هماهنگی و نظارت بر فعالیت دفتر از جمله اموری است که انتظار دارد، نسبت به آن تلاش و اهتمام ورزید.

استاندار سمنان عنوان کرد: توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار