کد خبر: ۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد:
دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جلسه عصر دیروز خودروسازان با اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان وعده داده‌اند تا هفته آینده تخفیف ۵ درصدی در قیمت خودرو قائل شوند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛سیدمحمد بیاتیان با اشاره به جلسه عصر روز گذشته خودروسازان با اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خودروسازان وعده داده‌اند تا هفته آینده تخفیف 5 درصدی در قیمت خودرو قائل شوند.
 
وی گفت: توضیحات خودروسازان برای اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره برخی مشکلات شرکت‌های خودروسازی مانند ایرادهای مدیریتی قابل قبول به نظر می‌رسید.
 
دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساماندهی امور کارخانه‌های خودروسازی و کم‌کردن هزینه‌های تولید با به کارگیری روش‌های قابل اجرا از مباحثی بود که در جلسه دیروز درباره آن تبادل نظر شد.
 
وی گفت:در جلسه روز گذشته خودروسازان بزرگ کشور وعده دادند تا هفته آینده تخفیف‌هایی در قیمت خودرو قائل شده و قیمت‌ها را تا 5 درصد کاهش دهند.
 
بیاتیان در پاسخ به این سؤال که آیا وعده کاهش قیمت خودرو توسط خودروسازان ارتباطی با تصمیم روز گذشته شورای رقابت برای کاهش 2.5 تا 3 درصدی قیمت خودرو دارد یا خیر افزود: این کاهش قیمت وعده خودروسازان به اعضای کمیسیون صنایع مجلس است و جداگانه محاسبه می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی هم تمام تلاش خود را برای کاهش قیمت همه محصولات تولیدی خودروسازان به کار می‌گیرد و در انجام این کار به گونه‌ای عمل می‌شود که هم شرایط خودروسازان لحاظ شود و هم اجحافی در حق شهروندان صورت نگیرد.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار