کد خبر: ۱۵۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
نمایندگانی از سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی نظرات، پیشنهادات و انتقادات روان شناسان و مردم نسبت به عملکرد سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در این سازمان مستققر شدند.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در پی انتشار مصاحبه سه تن از روانشناسان و اعضای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با خبرگزاری فارس با عنوان در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران چه خبر است؟ و بیان انتقادات نسبت به عملکرد این سازمان و در اجرای وظائف مندرج در قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و آیین نامه اجرای آن و به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرائی، هیأتی متشکل از بازرسان این سازمان در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور مستقر شده وآماده دریافت هرگونه  نظر، پیشنهاد و انتقاد مرتبط با عملکرد سازمان مذکور است.

روانشناسان و مردم می‌توانند با تلفن مستقیم 88225126 یا از طریق سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی HTP/SHEKAYAT.BAZRASI.IR ثبت کنند.

همچنین نشانی محل استقرار کارشناسان سازمان بازرسی کل کشور در خیابان جلال آل احمد، ضلع شمالی بین کارگر شمالی و بزرگراه چمران، روبروی خیابان پروانه،کوچه شانزدهم ، پلاک 6 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار