کد خبر: ۱۵۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛
لاری شش هزار و ۲۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ و جان باختن ۷۰ بیمار در کشور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

جان باختن ۷۰ بیمار دیگر کووید۱۹ / آمار فوتی‌ها به ۵۸ هزار نفر رسیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (یکشنبه) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، شش هزار و ۲۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۴۶۹ نفر از آن‌ها بستری شدند که به این ترتیب مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۹۹۹ نفر رسید.

وی درباره آمار جان‌باختگان نیز گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۹۵۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری متذکر شد: سه هزار و ۹۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۹ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لاری اضافه کرد: شهرستان‌های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه‌سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

انتهای پیام/ 200

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار