کد خبر: ۱۵۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰


بیش باد
 علی رنجبر: «نماینده ولی فقیه انقلابی خوزستان برای ماموریت کاری با قطار به تهران سفر می‌کنه. حاج آقا میگه پرواز رو قیمت کردم دیدم ۸۰۰ تومنه، قطار ۱۵۰ تومنه، نمیشه مقایسه کرد. انصافم قبول نمیکنه اون پول رو بدم؛ بیش باد این با مردم بودن بین همه مسئولین.»
انسانیت مرز ندارد
 نگار: «مساعدت مرزبانان ایرانی به فریبای دوساله؛ فریبا دختر افغان که براثر یک حادثه مجروح شده بود، به دلیل نبود امکانات در ناحیه مرزی و با کمک مرزبانان ایرانی وارد کشور شد.»
حقایق واکسن روسی
 سیده راضیه حسینی: «برخلاف پروپاگاندای عجیبِ این چند روز، واکسن «اسپوتنیک‌وی» روسیه از دو ماه پیش برای تزریق تایید شده. اخیرا هم آنگلا مرکل اعلام کرده علاوه‌بر کمک به روسیه برای دریافت مجوز اتحادیه اروپا، بعد از دریافت مجوز در تولید این واکسن مشارکت و واکسن روسی رو به مردم آلمان تزریق خواهد کرد.»
شهید موسوی قوچانی
 فرشید سلطانی با انتشار این تصویر نوشت: «نگاه معنادار رهبر انقلاب به مزار شهید موسوی قوچانی در حضور صبحگاهی بهشت زهرا (س)؛ خاطره رهبر انقلاب: شهید سیّد عبّاس موسوی قوچانی همیشه به من می‌گفت من از همه افرادی که در این دنیا هستند امام خمینی را بیشتر از همه دوست دارم و بعد از امام خمینی تو را. و راست می‌گفت، من آثار این محبت را، در نگاه او، در نشست و برخاست او، در برخوردهای او احساس
می‌کردم.»
اپوزیسیون کیست؟
 حسام الدین کاظمی: «نظامی آمریکایی گفته «توی کوچه‌هایی که فکر می‌کردیم امکان داره تله انفجاری باشه آب‌نبات و اسباب‌بازی مینداختیم تا کودکان افغانستانی به هوای اونا مسیر رو برامون پاک‌سازی کنن». اونوقت اپوزیسیون حیوان صفت نشسته اون سر دنیا میگه باید آمریکا رو متقاعد کنیم به ایران حمله کنه.»
شکوفایی در دل تحریم‌ها
 نیکی کاظمی: «بچه‌های نخبه ایرانی تونستند باتری‌های سانیوا رو تولید کنند که با شرکت‌های بزرگ مثل تسلا و زیمنس رقابت داشته باشن توی این حوزه، این باتری‌ها میتونن رویای خودروهای برقی و هوای پاک رو محقق کنن. دست مریزاد به همتون.»
انقلاب مردم
 ایمان: «22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت گرچه دست از سلاح تهی باشد. و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح‌های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می‌کنند، بی‌اثر است.»
فایزر چه غلطی میکنه؟
انصاری: «لس آنجلس شرایط جوریه که هرجا یه نفر رو ببینن یه واکسن فرو میکنن تو بدنش؛ با این حجم گسترده واکسیناسیون، این شهر همچنان بیشترین آمار ابتلا و فوتی رو داره! پس فایز اونجا چه غلطی
میکنه؟!»
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار