کد خبر: ۱۵۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
امام جمعه ابهر گفت: انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است و ما وظیفه داریم تا در راستای تبیین و ترویج هر چه بیشتر پیام اصلی غدیر که همانا ولایت باشد از هیچ تلاش و ایثاری دریغ نورزیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در بازدیداز دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر و لزوم حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا اظهار داشت: نظام اسلامی با تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی، رهنمودهای حکیمانه امامین انقلاب و همراهی مردم به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است، افزود: ما وظیفه داریم تا در راستای تبیین و ترویج هر چه بیشتر پیام اصلی غدیر که همانا «ولایت» باشد از هیچ تلاش و ایثاری دریغ نورزیم.

در ادامه این جلسه فرماندار  شهرستان ابهر نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، تلاش‌های صورت گرفته شده در منطقه و کشور را امیدوار کننده دانسته و خواستار ایجاد و حفظ وحدت و انسجام هر چه بیشتر در بین مردم و مسؤولان شد.

نوروزی با بیان اینکه پیروزی‌ها و پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون خون شهیدان است، افزود: ما وظیفه داریم تا در راستای حفظ دستاوردهای نظام، ایثارگرانه و شبانه روزی تلاش کنیم.
دربخش دیگری از این جلسه دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در این نمایندگی گفت: وجود زمینه همکاری و تعامل لازم بین این نمایندگی و نهادهای آموزشی و اجرایی منطقه از برکات نام امیرالمومنین علی علیه السلام است.

سید قاسم موسوی افزود: سیاست‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در منطقه، طرح هر چه بیشتر فضائل مولا علی علیه السلام، ترویج آموزه‌های علوی و ارتقای بینش ولایی جامعه است و بنیاد بین‌المللی غدیر برای رسیدن به این اهداف برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: یکی از راه های رسیدن به این هدف اجرای برنامه‌های مناسبتی است که شامل برگزاری جشن و آذین بندی محیطی و تبلیغات پیرامونی از این جمله هستند.

وی برنامه‌ریزی‌های فرهنگ ساز را از دیگر راه کارهای رسیدن به اهداف بنیاد خواند و افزود: برنامه‌های فرهنگ ساز مانند برگزاری همایش‌ها، سمینارهای علمی و مسابقات و جشنواره‌های مختلف، زمینه تقویت هر چه بیشتر معارف اهل بیت (ع) در منطقه و استان را فراهم خواهد آورد.

موسوی در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی منطقه، خاطر نشان کرد: نمایندگی بنیاد در سطح منطقه، برای ترویج هر چه بیشتر فضیلت‌های اهل بیت (ع)، دست همه علاقه‌مندان، مسؤولان و مردم را به گرمی می‌فشارد و آماده همکاری هر چه بیشتر در این زمینه است.

 انتهای پیام/73002/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار