کد خبر: ۱۵۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: مهرواره طنز با عنوان «قند و نمک» به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود.

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با آغاز دهه فجر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت فضای مجازی در حال اجراست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی، افزایش سطح آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراهم سازی زمینه حضور پر شکوه آنان در مناسبت‌های ملی و انقلابی و آیین‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشویق آنها به نقش‌آفرینی در برنامه‌های دهه فجر، برنامه‌های زیادی متناسب با فضای فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان پیش‌بینی شده است.

نوری به اجرایی شدن 40 عنوان برنامه در کانون اشاره کرد و گفت: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکثر این برنامه‌ها را با مشارکت سایر اعضای کمیته اجرا خواهند کرد، برنامه‌هایی همچون برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، نمایش فیلم‌های انقلاب، قصه‌گویی، برگزاری نمایشگاه، معرفی شخصیت و وقایع، جنگ شادی از برنامه‌های دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که به خاطر قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا  به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به مهمترین این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: نشست‌ انجمن سرود و نمایش به صورت واتساپی و با حضور اعضای انجمن در ایام دهه مبارک فجر، نشست حجاب و عفاف با حضور ائمه جماعت کانون برای همکاران، تجلیل از اعضای برگزیده کانون پرورش فکری در ایام دهه مبارک فجر به صورت زنده در صفحه رسمی اینستاگرام، برنامه زنده شعرخوانی در صفحه رسمی اینستاگرام کانون پرورش فکری با حضور اعضای انجمن شاعران نوجوان سپیدار، اشراق و صراط از برنامه‌های این ایام است.

وی افزود: همچنین مهرواره طنز با عنوان «قند و نمک» که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود مطرح شد و با موافقت اعضا مقرر شد بعد از ایام دهه مبارک فجر در قالب تفاهم‌نامه‌ پروژه‌ای با شهرداری، کمیته امداد، بهزیستی, صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و نهاد کتابخانه‌ها صورت گیرد،  اجرای برنامه زنگ انقلاب که به صورت زنده در صفحه رسمی اینستاگرام، فراخوان قصه‌های انقلاب با مشارکت بهزیستی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار