کد خبر: ۱۵۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: ما نزدیک به ۱۴۰ درصد از کمیته دریافتی داشتیم و در واقع کمک‌ها پدرانه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا سهرابیان درباره وضعیت قایق‌های خریداری شده، عنوان کرد: قایق‌های روئینگ ما به قشم رسیده و قرار است فردا نماینده ما به محلی که کارهای ترخیص را انجام می‌دهند، برود. فراکسیون ورزش اعلام کرده پیگیر کارهاست تا بتواند گمرک را هماهنگ کرده و ملی‌گرایانه به موضوع نگاه کند تا ترخیص کالا به خوبی انجام شود.

* امیدواریم برای ترخیص قایق‌های با دید ملی کار انجام شود

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: اگرچه خیلی دیر شده و بعد از یکسال هنوز قایق‌ها از گمرک به دست ما نرسیده اما باز خوشحالیم که بالاخره کار انجام شد. امیدواریم با دید ملی نگاه کرده و کار را به گونه‌ای انجام دهند که بچه‌ها استفاده بهینه ببرند.

سهرابیان درباره وضعیت قایقرانان، یادآور شد: بچه‌های ما همه سالم هستند و امیدواریم هم آبهای آرام و هم روئینگ در مسابقات کسب سهمیه المپیک خوب ظاهر شوند. اینکه بهترین نتیجه را بگیرند حتی منجر به کسب سهمیه هم نشود، می‌دانم که برای کسب نتیجه تلاش کرده‌اند این برای من مهم است.

* ۱۰۰ درصد سهمیه می‌گیریم

وی در پاسخ به این سوال که شانس ما برای کسب سهمیه المپیک چقدر است، عنوان کرد: ۱۰۰ درصد سهمیه می‌گیریم اما با توجه به شرایط کرونا نمی‌توانم تعداد بگویم چرا که اطلاعی درباره نوع تمرین رقبا نداریم. مطمئنا بچه‌های ما کم کاری نمی‌کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد قایقرانان زودتر به محل مسابقه اعزام شوند تا در پیست تمرین کنند: گفت: باید دو هفته زودتر ورزشکاران را اعزام کنیم تا در قرنطینه باشند که البته تمرین هم انجام می‌شود. از همین هفته تمرینات آبهای آرام در بندر خمیر انجام می‌شود. کمیته فنی و مربیان هر چیزی را که مطرح می‌کند تلاش می‌کنیم با توجه به مبالغ مالی که طراحی می‌شود، کارها را انجام دهیم.

*معرفی نفرات اعزامی به کسب سهمیه تا اسفند

وی درباره اعلام زمان معرفی نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه، خاطرنشان کرد: اسفند ماه بعد از برگزاری لیگ و انتخابی نهایی با تشخیص کمیته فنی نفرات اعزامی مشخص می‌شوند.

* بودجه کمیته پدرانه به ما توزیع شد

سهرابیان همچنین با اشاره به دریافتی اعتبارات از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: تا امروز نزدیک به ۷۰ درصد از وزارت گرفته‌ایم و از کمیته هم ۱۴۰ درصد دریافتی داشتیم. البته بودجه کمیته با دید پدرانه به ما پرداخت شده است مطمئنا تا پایان اسفند وزارت بقیه مبالغ را تزریق خواهد کرد چون هر چه مبالغ واریزی به ۱۰۰ درصد نزدیک شود با دست باز می‌توانیم بچه‌ها را اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که با افزایش قیمت دلار و بلیت آیا مشکلی برای اعزام وجود ندارد، یادآور شد: خدا را شکر می‌کنم در هیچ کدام از رشته‌ها برای اعزام مشکلی نداریم چون پول‌ها را کنار گذاشته‌ایم تا مشکلی نباشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار