کد خبر: ۱۵۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه حوادث انشعابات استان بیش از 6 هزار فقره بوده است، گفت: شاخص حوادث انشعابات نسبت به انشعابات کل در استان 1.7 درصد است.

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی سال‌جاری تاکنون بیش از 9 هزار و 481 فقره حادثه آب در شهرهای استان زنجان رفع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه از بین شهرهای استان، بیشترین تعداد حوادث در شهر زنجان روی داده است، عنوان کرد: خرمدره و قیدار دیگر شهرهای با حوادث بالا در حوزه آب است.

وی با اشاره به اینکه در شهر زنجان بیش از 3 هزار حادثه به وقوع پیوسته است، بیان کرد: بیشترین تعداد حوادث به ترتیب مربوط به ماه‌های شهریور، مهر و تیر است.

جزءقاسمی عنوان کرد: حوادث انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال ارتباط بیشترین تعداد حوادث در استان زنجان به تفکیک نوع را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه شهرهای زنجان، ابهر و دندی بیشترین حوادث فاضلاب را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: تعداد کل حوادث رفع شده در حوزه فاضلاب زنجان 313 فقره بوده است.

وی افزود: نهادهای خدمات‌رسان و پیمانکاران شرکت‌ها در مجموع 282 فقره خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان وارد ساخته‌اند.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه حوادث انشعابات استان زنجان بیش از 6 هزار فقره بوده است، گفت: شاخص حوادث انشعابات نسبت به انشعابات کل در استان زنجان 1.7 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: در بخش حوادث شبکه توزیع آب شهرهای استان نیز بیش از یک هزار فقره حادثه از آغاز سال‌جاری تاکنون رفع شده است.

انتهای پیام/۷۳٠۹/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار