کد خبر: ۱۵۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در حال حاضر بیش از 110 هزار واحد مسکونی در کشور در حال ساخت است و ده ها واحد نیز تحویل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج, علیرضا تابش عصر امروز در مراسم افتتاح 3 هزار و 400 واحد مسکن محرومین و آسیب دیده از سیل 98 که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سنندج برگزار شد. اظهار کرد: در حال حاضر 88 هزار واحد مسکونی در 20 استان کشور در قالب مسکن محرومین در حال ساخت است و همچنین 2 هزار واحد برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در کل کشور با اعتبار بلاعوض 2 هزار و 500 میلیارد تومان و 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت مدنظر است.

وی افزود: خوشبختانه 24 هزار واحد در سال گذشته به اتمام رسید و امیدواریم واحدهای باقیمانده نیز تا تا سال آینده به اتمام برسد.

هزینه کرد 300 میلیاردی برای احداث 3400 واحد مسکونی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان نیز در این مراسم گفت: پس از سیل سال گذشته بازسازی و احداث بیش از 2 هزار واحد آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت که امروز یک هزار و 700 واحد آن افتتاح می‌شود.

رضا قادری اظهار کرد: همچنین احداث 2 هزار واحد مسکونی برای محرومین در روستاها در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد نیز یک هزار و 700 واحد آن امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در مجموع 300 میلیارد تومان اعتبار برای احداث این 3 هزار و 400 واحد مسکونی هزینه شده که 200 میلیارد تومان آن از محل تسهیلات بانکی و 100 میلیارد آن نیز به صورت بلاعوض تامین شده است.

انتهای پیام/2330/75

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار