کد خبر: ۱۵۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
آسمان استان اردبیل طی روزهای پایانی هفته غالباً صاف تا قسمتی ابری، در نواحی مرکزی و جنوبی استان همراه با وزش باد جنوبی (گاهی تند) و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده جوی پایدار تا بعد از ظهر جمعه در غالب مناطق استان است و بر این اساس آسمان استان طی روزهای پایانی هفته غالباً صاف تا قسمتی ابری، در نواحی مرکزی و جنوبی استان همراه با وزش باد جنوبی (گاهی تند) و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر روز پنجشنبه با نفوذ زبانه‌های کم فشار بر روی دریای خزر شاهد تشدید وزش باد جنوبی(گرمیج) در غالب مناطق استان خواهیم بود.

 از بعد از ظهر روز جمعه هفته جاری با گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو ضمن افزایش ابرناکی، در برخی نواحی استان خصوصا نواحی مرکزی و جنوبی استان شاهد بارش خفیف باران و برف خواهیم بود.

لازم بذکر است که طی روز شنبه هفته آینده بر شدت ناپایداری این سامانه بارشی افزوده شده و در غالب مناطق به‌ویژه مناطق مرکزی و جنوبی استان شاهد کاهش نسبی دما و بارش متناوب برف و باران خواهیم بود.

این سامانه بارشی تا ظهر روز یکشنبه در استان فعال بوده و از بعد از ظهر یکشنبه به تدریج میزان ابرناکی کاسته خواهد شد و از دوشنبه مجدداً جوی پایدار توام با وزش باد جنوبی در اکثر مناطق استان حاکم می‌شود.

انتهای پیام/3463/666/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار