کد خبر: ۱۵۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
امام جمعه شهرستان بشاگرد با اشاره به حادثه روزهای گذشته روستای ذهبدی بشاگرد عنوان داشت: همیشه شبکه‌های معاند از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و اقدام عجولانه و شتابزده بعضی از دلسوزان در فضای مجازی سبب شد که آب در آسیاب دشمن ریخته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، حجت‌الاسلام حسین غلامی در خطبه‌های ظهر امروز بشاگرد با اشاره به گوشه‌ای از دستاوردهای نظام، اظهار داشت: ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها که با تبلیغات کاذب جلوه‌نمائی می‌کرد به برکت انقلاب اسلامی در هم شکست و ثابت کرد نه‌تنها  می‌توان با آمریکا طرف شد بلکه لانه جاسوسی را هم تصرف و جاسوس‌های آمریکایی را اسیر کرد و رعب و وحشت را از دل مظلومان برداشته و در دل ستمگران گذاشت.

وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال، حاکمیّت و تمامیّت ارضی کشور است در مقابل وابستگی بی‌چون و چرای حکومت پهلوی به دولت‌های بیگانه.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: نعمت استقلال فرهنگی و نظامی انقلاب در مقابل سیاست غلط دوران پهلوی که استحاله فرهنگ غنی مردم مسلمان ایران در رأس تمام فعالیت‌های فرهنگی آنها قرار داشت و خرید انواع تسلیحات غربی، بویژه از آمریکا که با چند برابر قیمت انجام می‌شد و ایران را انباری از مهمات کرده بودند و در مواقع مختلف، بدون اجازه از ایران، از آنها استفاده می‌کرد.

حجت‌الاسلام غلامی ادامه داد: به‌مناسبت ١٩ بهمن حماسه شکوهمند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که آگاهانه و با بصیرت هرچه تمام‌تر در کنار مردم، با شجاعتی مثال‌زدنی با رهبر خود بیعت کرد و باعث ایجاد امید در دل انقلابیون و تسریع روند پیروزی انقلاب شدند قابل تحسین است.

وی با اشاره به حادثه روزهای گذشته روستای ذهبدی بشاگرد عنوان داشت: همیشه شبکه‌های معاند از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و اقدام عجولانه و شتابزده بعضی از دلسوزان در فضای مجازی سبب شد که آب در آسیاب دشمن ریخته شود، اظهارت کاملا کذب شبکه‌های فرامرزی را شاهد بودیم که چشم دیدن اقتدار و هم‌افزایی و وحدت نظام ما را ندارند.

امام جمعه بشاگرد در پایان خواستار شد: مطالبه ما در خصوص اتفاق ١٣ بهمن در روستای ذهبدی، رسیدگی هرچه سریع‌تر به حقوق مردم منطقه است و انتظار می‌رود با  خطاکاران برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/3264

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار